Blødning

Nei, fant aldri ut hvorfor. Og jeg blødde som sagt mye, men hadde ikke smerter, bare murringer. Og det er jo vanlig. Jeg skal krysse det jeg krysse kan i morgen for deg! Håper det går fint!
Ja, er jo det:happy: derfor eg syns det er så rart-ingen smerter utover det normale her heller.
Tusen takk, så god du er:Heartred
 
Tusen takk, så gidt å høre at det kan gå helt fint-gjir lutt håp oppi alt det vonde:Heartred desverre har blødningene trappet opp her idag, men ingen smerter da, så blir godt med en avklaring ila dagene som kommer, skal få meg henvisning til ultralyd imorgen:happy:
Krysser fingrene:Heartred
 
Oj, hørt så skummelt og fantastisk på en gang:love7 det må ha vært nærver i spenn på deg da, fikk du smerter i tillegg? Korleis var det, her har det trappet opp så see desverre mørkt ut, men foreløbig ingen smerte, bortsett fra lett murting i går:Heartred
Det var ganske skummelt til tider. Verste periodene var når mannen var offshore og blødningene trappet opp med «mye» friskt blod. Hadde lite/ingen smerter, slik som du sier. Lette murringer til tider. Fikk heldigvis god oppfølging med ul ca annenhver uke en god periode ☺️
 
Krysser fingrene for deg i morgen!
 
❤ så godt å høre:love7
Desverre for min del, så har blødningene trappet opp idag, så er nok sa, var innom legevakta idag og forhørte meg ang ultralyd-de hadde ingen der, så skal innom de for å få henvisning imorgen. Greit å få det bekrefte/avkrefta, samt føles det tryggere å vite mtp xu ifjor:Heartred
Så trist :( lykke til :Heartred
 
Krysser fingrene for deg:Heartred Har du fått henvisning til tul nå?
 
Back
Topp