Blødning

Bkno8909772

Andre møte med forumet
Hei. Er i dag 4+2. Fikk positiv CB digital på fredag. Har i dag fått en liten blødning. Har ikke noe mer smerter enn vanlig, bare vanlige murringer. Det rant en dråpe i do istad, også er det litt på papiret hver gang jeg tørker meg. Dette er 2 gang jeg er gravid, har en frisk 2-åring. Var ikke slik sist, så jeg er bekymret. Kommer jeg til å miste nå ?

Hei! Blødninger er ikke unormalt under svangerskapet. Kan være ulike årsaker , som skjøre slimhinner, og småblødninger som ikke har noen forklaring.

Husker jeg fikk blødning i uke 6-7 med første min, men var heldigvis ingenting galt.

Du kan evt måle HCG hos lege, el om det skjer mer spør om tidlig ultralyd pga blødning ? Jeg fikk tidlig ultralyd pga litt blødning, men dette er 10 år siden da.

Klem til deg!

Blødninger trenge ikke bety at man mister altså, mange som blør i graviditeten uten at det betyr noe.. Håper det er uskyldig for deg. Om det tar seg opp med smerter osv må du evt vurdere feks hcg måling/ul

Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen.

Hei. Er i dag 4+2. Fikk positiv CB digital på fredag. Har i dag fått en liten blødning. Har ikke noe mer smerter enn vanlig, bare vanlige murringer. Det rant en dråpe i do istad, også er det litt på papiret hver gang jeg tørker meg. Dette er 2 gang jeg er gravid, har en frisk 2-åring. Var ikke slik sist, så jeg er bekymret. Kommer jeg til å miste nå ?
Hvordan går det ?

Back
Topp