Blødning

Murre

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Var på do i stad og da var det kommet endel blod på truseinnlegget. Var ingenting da jeg tørket meg. Er seks uker siden fødsel (ks) ,lurer på om noen flere har opplevd det? Har ikke hatt noen form for murringer eller lignende.

Var på do i stad og da var det kommet endel blod på truseinnlegget. Var ingenting da jeg tørket meg. Er seks uker siden fødsel (ks) ,lurer på om noen flere har opplevd det? Har ikke hatt noen form for murringer eller lignende.

Ja, opplevde det samme ca 5 uker etter fødsel. Var ikke nok til å være TR, men en god mengde frisk blod, varte et par, tre dager.

Jeg har fått mensen igjen.
Ingen murringer. Men du oppdager jo det hvis den kommer igjen. Jeg blødde av og på i to uker før den kom ordentlig i gang.

Jeg har det på samme viset. Er 9 uker siden fødselen i morgen.
Renselsen var over etter 7 uker, men kommer litt blod av og til fortsatt.

Godt å høre at vi er flere. Ble litt i stuss siden jeg ikke har blødd på en god stund nå. Spurte om det på hs i går også og hun mente det kunne være rester av renselse men vanskelig å si. Skulle ikke være noe å bekymre seg for hvertfall :-)

Blødningen etter fødsel var helt over etter 7 uker, nå en uke senere har det komt bittelitt av og til! Trodde det var tr så kom, men er alt for lite føler jeg[emoji85]

Samme her. Renselsen virket å være over for 1-2 uker siden og så fikk jeg litt mensenvondt, men det kommer bare litt rødt blod i bindet. Ikke nok til å være mens. Fullammer.

8 uker siden fødsel og jeg har mensen igjen også.
Med førstemann fikk jeg ikke mensen før et år seinere, så det varierer nok litt

Hær fikk jeg blødning for 3uket siden. Var kun litt på papiret en mårra mn har ikke sett noe mere til dette. Meeeen har syke mensensmerter og kjennes ut som den kommr når som helst[emoji849] Flere som opplever mensensmerter/murringer uten at den kommer?

Back
Topp