Blødning

Pandaungen

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg var på TUL i går. Så ett friskt foster med ett dunkende hjerte. Reiste på jobb i dag. Plutselig begynte jeg å blø. Reiste hjem fra jobb. Kontakten han som tok innvendig UL i går. Han ringte opp til meg. Sa at jeg ikke skulle bekymre meg for SA. Siden alt var bra i går. Det kom nok heller av undersøkelsen. Skulle kontakte han om jeg blødde utover uka. Har stoppet opp å blø nå, føler meg i fin form egentlig. Så kommer spørsmålet hva dere ville gjort om dere var i min situasjon. Jeg har bestilt hotelltur med min bestevenninne i Oslo i morgen, fordi vi skal på konsert på Rockefeller. En del sier at jeg bør bli hjemme, men annen del sier bare reis. Vært i kontakt med hotellet, kunne avbestille helt frem til 16:00 i morgen. Er ikke hver dag en står på gjestelista til Staysman.

Hei :-) Jeg har også hatt blødninger tidligere i svangerskapet, hvor alt stod bra til på UL. Fikk beskjed av gynekolog at det ikke var nødvendig å holde seg i ro. Hvert fall ikke når alt så fint ut og blødningen har stoppet. Har også vært litt nervøs selv, når det gjelder flyreise, men fikk beskjed om at det ikke er farlig å fly heller. Jeg ville reist om jeg var deg om formen er fin og du ikke har mer blødning. Gjerne tatt det litt mer med ro om det er mulig. Men er du veldig nervøs, så ville jeg nok blitt hjemme. Må jo føle på det selv om det føles riktig. Men virker som sagt ikke som det er nødvendig å holde seg i ro. Små Blødninger kan være normalt i et svangerskap, og det går som oftest bra med en liten blødning. Lykke til :-)

Skummelt.
Usikker. Hvor mye blødning vet jo bare du, hva føler du er riktig for deg? Hvor mye kan du få hvilt hvis du kjenner du har behov for det?

Har bestemt meg for å se i morgen. Se hvordan natta går. Det kom en del med en gang, men var ganske så tynt. Legen mente det kunne ha samlet seg opp i natt, mens jeg sov. Har tatt helt med ro siden dette skjedde i dag. Hadde så vidt litt på pairet nå i kveld. Kjører buss en time dit og gå litt til hotellet. Som ikke ligger langt unna der det er konsert. Vi hadde tenkt å shoppe litt Oslo, men det utgår nok. Ut å spise. Så blir ganske så rolig. Venninna mi fant ut at hun er gravid i går. Så ikke noe festing på noen.

Jeg tror ikke du risikerer noe ved å reise. Det går mer på hva du føler for selv. Se det an imorgen og spander på deg taxi og sånt om du ikke vil anstrenge deg. Siden venninnen din og er gravid har du jo med deg en person som forstår deg om du vil tilbake på hotellet litt tidlig. God tur, og håper inderlig blødningen var helt uskyldig :Heartbigred

Jeg blødde ut noen innlegg i dagene etter innvendig ul med nr 1. Det er fort gjort at de er borti noe og nå som vi har ekstra blod og ting er tynnere innover så skal det mindre til før man blør. Jeg ville reist og hatt tillit til at dette kommer av undersøkelsen.

Takk for flere svar. Sovet godt i natt, ingen vondter. Men kommer litt lyserosa på papiret. Ikke noe i bindet eller i do.

Takk for flere svar. Sovet godt i natt, ingen vondter. Men kommer litt lyserosa på papiret. Ikke noe i bindet eller i do.

Så bra! Håper du koser deg i helgen og at det ikke kommer noe mer blod. At du ikke har smerter er i alle fall et godt tegn.

Hvordan har det gått med deg i helgen?

Takk for omtanken. Sitter nå på bussen hjem etter ett fint opphold i Oslo. Alt gikk veldig bra, men har litt rosa hver på pairet hver gang jeg er på do. Liker ikke det helt. Glad jeg skal på første svangerskapskontroll til legen i morgen tidlig.

Lykke til.
Litt rosa er ihvertfall ikke ordentlig blødning så det er gode nyheter, men skjønner veldig godt det er skummelt

Back
Topp