Blødning

Firkløver1995

Flørter med forumet
Søren altså.. Skulle på do i går, da kom det friskt blod på papiret.. Måtte tørke meg 3-4 ganger for å få vekk blodet.. Satt inn en menskopp for nattaen, å den var ca halvfull, eller litt mindre enn halvparten da.. Nå blør jeg ikke i det hele tatt, men det her er vel slutten uansett [emoji17] Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt, er bare i uke 6+0, men der tok jeg visst feil..
 
Hei:)
Det trenger ikke nødvendigvis å være en SA. Mange som blør i løpet av svangerskapet. Ta kontakt med legen din i morgen og be om blodprøver for å måle hcg nivået ditt og se om det stiger eller synker.
Masse lykke til:):Heartred
 
Søren altså.. Skulle på do i går, da kom det friskt blod på papiret.. Måtte tørke meg 3-4 ganger for å få vekk blodet.. Satt inn en menskopp for nattaen, å den var ca halvfull, eller litt mindre enn halvparten da.. Nå blør jeg ikke i det hele tatt, men det her er vel slutten uansett [emoji17] Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt, er bare i uke 6+0, men der tok jeg visst feil..
Har du smerter også? Det er ikke helt uvanlig å blø litt i første trimester... Anbefaler deg også å måle HCG hos legen for å se på utviklingen. Håpet det går bra!❤️
 
Jeg blødde i uke 5/6. Ganske mye! Men ingen smerter.
Tok hcg prøver! Og stigningen var super fin! Og alt så kjempe bra ut på TUL i uke 8. Jeg krysser fingrene for at det ordner seg for deg og at det går bra med den lille ❤️
 
Har du smerter også? Det er ikke helt uvanlig å blø litt i første trimester... Anbefaler deg også å måle HCG hos legen for å se på utviklingen. Håpet det går bra![emoji173]️

Ingen smerter nei, derfor jeg har et bittelite håp! Men synes bare det var så mye blod, så ser ikke for meg at dette kan gå bra[emoji17] Ringer legen i morgen[emoji173]️
 
Jeg blødde i uke 5/6. Ganske mye! Men ingen smerter.
Tok hcg prøver! Og stigningen var super fin! Og alt så kjempe bra ut på TUL i uke 8. Jeg krysser fingrene for at det ordner seg for deg og at det går bra med den lille [emoji173]️

Nå ble jeg letta! Håper det går like bra for min lille spire også, takk for oppmuntrende ord[emoji173]️ Ingen smerter her heller, ble bare kjempe redd siden jeg blødde så mye! Når jeg våkna til morgningen i dag var det helt slutt på blødningen
 
Jeg blødde på tirsdag 5+0, ingen smerter. Var til legen den dagen og målte hCG og var tilbake på fredag for ny måling.
Jeg får svaret først i dag, men jeg tror det går bra for både deg og meg:)
Det kom kanskje 1/4 bind for meg og jeg var helt i sjokk først og opplevde at det var utrolig mye blod.

Jeg googlet masse og det viser seg at det er veldig mange som blør i svangerskapet. Særlig i begynnelsen.
20-30 % av alle som føder barn har hatt blødning, så det går veldig ofte bra:)

Lykke til!:Heartred
 
Jeg blødde noen uker i starten av begge mine to forrige svangerskap, ingenting farlig her [emoji5] Denne gangen er det litt rart å ikke ha blødd en dråpe, MEN på ul 8+0 fant jm en blodansamling ved livmora som kunne resultere i (ufarlig) blødning eller den kunne bli absorbert av kroppen. Kjente jeg ble litt bekymret men prøver å stole på jm når hun sier at den er ufarlig. [emoji5]
 
Jeg blødde på tirsdag 5+0, ingen smerter. Var til legen den dagen og målte hCG og var tilbake på fredag for ny måling.
Jeg får svaret først i dag, men jeg tror det går bra for både deg og meg:)
Det kom kanskje 1/4 bind for meg og jeg var helt i sjokk først og opplevde at det var utrolig mye blod.

Jeg googlet masse og det viser seg at det er veldig mange som blør i svangerskapet. Særlig i begynnelsen.
20-30 % av alle som føder barn har hatt blødning, så det går veldig ofte bra:)

Lykke til!:Heartred

Oi, krysser alt jeg kan for deg[emoji173]️ Håper det går riktige veien for oss begge!

Jeg skal ha ul, så grugleder meg veldig! Håper av hele mitt hjerte at lille klumpen har et bankende hjerte!
 
Oi, krysser alt jeg kan for deg[emoji173]️ Håper det går riktige veien for oss begge!

Jeg skal ha ul, så grugleder meg veldig! Håper av hele mitt hjerte at lille klumpen har et bankende hjerte!

Det går helt fint!:happy:
Jeg fikk svar på blodprøven i dag og det var fordobling til 18000!:D
Hvor lang tid tar det før du får ul?
Jeg venter på at legen skal ringe og da skal jeg spørre om tul
 
Det går helt fint!:happy:
Jeg fikk svar på blodprøven i dag og det var fordobling til 18000!:D
Hvor lang tid tar det før du får ul?
Jeg venter på at legen skal ringe og da skal jeg spørre om tul

Åååå, så godt å høre[emoji173]️[emoji7] Håper du får tul!
Jeg skal på tul kl 16.00, gruer meg så mye at jeg bare vil spy nå..
 
Lykke til. Håper alt er bra med den lille spiren hos deg.
 
Lykke til [emoji5][emoji5][emoji5] Oppdatering venter [emoji2][emoji2]
 
Vet ikke helt hva jeg tenker jeg, føler jeg ikke fikk så mye svar[emoji85] Ho sa at jeg var ganske kort på vei, så var ikke så mye å se, men ho så at noe pulserte, å det er et godt tegn da! Jeg skal tilbake 05.02 føler meg litt roligere nå, men ingen ting er sikkert føler jeg
 
Vet ikke helt hva jeg tenker jeg, føler jeg ikke fikk så mye svar[emoji85] Ho sa at jeg var ganske kort på vei, så var ikke så mye å se, men ho så at noe pulserte, å det er et godt tegn da! Jeg skal tilbake 05.02 føler meg litt roligere nå, men ingen ting er sikkert føler jeg
Jeg hadde UL akuratt samme dag som deg, og det var det samme jeg så også. Kunne se at en prikk blinket inne i en litt større prikk. Så det er iallefall normalt. Håper alt går fint videre. :)
 
Back
Topp