Blødning !

Kakeboks

Forelsket i forumet
Hei. I går når jeg sto opp for å tisse kom det en liten mengde blod. (Halvt bind) . Blødningen stoppet utover dagen.
I dag er det ingen tegn til blod .
Hva var dette? Er det slik en kommende SA ser ut? :/
 
Tror ikke det er grunn til bekymring om blodet kommer uten smerter. ☺️ Mange som blør litt i svangerskapet! Vet til og med om folk som har vært gravide i flere måneder uten å skjønne det, for de har trodd de har hatt mensen hver måned.. Da jeg hadde SA kom smertene samtidig med blødningen.. men om du er bekymret kan du jo ringe legen å høre, så kanskje du får en UL ☺️
 
Jeg hadde et par dager med blødning i uke 7/8 sist svangerskap. Gikk bra :) Jeg hadde ingen smerter.
 
Jeg fikk blødning da jeg var 6+0. Gav seg dagen etter 6+1. Fikk en tidlig ul av klinikken for å sjekke at alt var Ok siden vi reiste på ferie noen dager seinere. Fikk se et lite hjerte. Fikk vite at man ofte kan ha små blødninger, men uten smerter og når det går over skal man bare roe ned [emoji8]
 
Takk for svar. Jeg får litt panikk jeg da :p var på do nå for å gjøre nr 2... Hehe. Presset vel litt for mye , kom liten blødning (kun på papiret).. ringte legen, får komme til U.L nå :)

Det er godt! Da får du kanskje slappe av litt når du får se at alt er bare bra :)
 
Takk for svar. Jeg får litt panikk jeg da :p var på do nå for å gjøre nr 2... Hehe. Presset vel litt for mye , kom liten blødning (kun på papiret).. ringte legen, får komme til U.L nå :)

Så bra! ☺️ Er så slitsomt å gå å bekymre seg unødvendig ☺️ Krysser fingrene for at alt står bra til i magen! ☺️
 
Håper alt er bra! :Heartred
 
Håper alt går fint! Jeg hadde blødninger et par ganger tidlig i svangerskapet etter å ha presset for hardt med første. Slimhinnene er visst ekstra ømfintlige når man er gravid, så da skal det ikke så mye til.
 
Tyder vel berre at det er litt for tidlig til å seia noko om pulsen. Det viktigaste er jo at hjertet slår. Blink tyder vel nettopp det, at hjerte slår. Kor tidlig fekk du sjå hjerteslag ? Kor langt på veg nå?
 
Ja, om hjertet slår, så kaller me det puls. Det går sjølvsagt ann å sjå eit hjerte som ikkje slår, då vil ein heller ikkje sjå puls. Men om du på ultralyd får høyra at hjertet slår, eller at dei kan sjå puls, så er det i praksis det samme ja.
 
Back
Topp