Blødning

Bolle3

Flørter med forumet
I natt når eg var på do hadde eg en liten blødning. Var friskt blod på papiret. Blødningen ga seg raskt. Var i forbindelse med at eg trykket ut avføring, har også litt hemorider. Går på blodfortynnende så skal vel lite til før det blør. Men er så redd. Skal på ul i morgen men tror eg ringer og hører om eg får komme til idag[emoji18] Er 12+6 idag.

No har det blødd enda litt mer friskt blod + litt koagler. Det trenger ikke være noe farlig selv om slikt skjer?!

En blødning behøver ikke bety at noe er galt:) mange blør litt hele svangerskapet uten at det betyr noe. Jeg hadde en stor blødning for 3 uker siden. Blødde sikkert opptil 5 dl og det ga seg ikke på 1,5 time. Måtte bare sitte på do til det hadde gitt seg. Tok ul samme dag og alt var bra med lille:) lykke til med ul:)

Sikker på at det ikke kommer fra der bak?
Tror nok alt er helt fint :) men skjønner følelsen veldig godt!

En blødning behøver ikke bety at noe er galt:) mange blør litt hele svangerskapet uten at det betyr noe. Jeg hadde en stor blødning for 3 uker siden. Blødde sikkert opptil 5 dl og det ga seg ikke på 1,5 time. Måtte bare sitte på do til det hadde gitt seg. Tok ul samme dag og alt var bra med lille:) lykke til med ul:)

Skal på ul kl 15. Håper det går bra:)

Lykke til på ul :-) Blødninger kan være helt uskyldig men forstår godt at du blir bekymret :Heartred

Håper alt er bra med dere[emoji178]

Så kjekt å lese :)

Back
Topp