Blødning

Det var leit :( Sender en god klem til deg :Heartred Husk at du er ekstra fruktbar nå, selv om det nok ikke er store trøsten akkurat nå..
 
Da var det vell over før det hadde begynt hos meg, tok blodprøver og legen ringte idag og sa nivåene tydet på at jeg ikke var gravid. Evt at jeg ikke er kommet så langt. Men, tok en ny test idag, og den var negativ. Så tre positive forrige uke, deretter blødd i fire dager, så negativ test idag. Er det kjemisk da i og med at det slo ut på de tre første?:dontknow
Ønsker dere alle sammen lykke til med spirene deres:Heartred Skulle gjerne vært med videre men nå hååååper jeg på mars :joyful:

Så leit[emoji173]️ håper du kommer inn i mars og blir værende der i 9 mnd [emoji5]
 
Høres ut som kjemisk ja, dette skjedde med meg i slutten av april. Og ble gravid igjen med en gang. Så håper den sitter snart hos deg også. Sender varme klemmer[emoji173]️[emoji173]️
 
Høres ut som kjemisk ja, dette skjedde med meg i slutten av april. Og ble gravid igjen med en gang. Så håper den sitter snart hos deg også. Sender varme klemmer[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk for det, det håper jeg også :) Å gratulerer til deg:joyful::joyful::Heartred
 
Back
Topp