Blødning..

Tviler på det.. hensvisningen som fastlegen sendte ble avvist (tidlig ul pga av jeg har mistet 2 ganger å er så nervøs)! Får heller ringe om det blir værre..
Synes de burde tatt deg inn når du allerede har hatt sa 2 gange.. Ikke bra og gå og beskymre seg hele påske [emoji53]

Huff, håper alt går bra og at det er uskyldig blødning.
Har selv opplevd det tidligere, så vet hvor fælt det er. Håper du snart får svar på hvordan det går med lille spiren[emoji173]

I går var det bare dråper som kom, i natt kom det en stoor klump! Å nå kjennes det som om det renner☹️ klumper er vell ikke noe bra tegn..?

I går var det bare dråper som kom, i natt kom det en stoor klump! Å nå kjennes det som om det renner☹️ klumper er vell ikke noe bra tegn..?
Klumper er vel dessverre ikke et godt tegn [emoji53][emoji53] Men, i forrige svangerskap blødde eg noe ekstremt med klumper og alt gikk fint!!! Så ikke gi opp alt håp enda! [emoji8][emoji8]

Har spottet i 2 dager, veeeldig lite! I dag fikk jeg frisk blod på papiret.. var hos legen å tok blodprøve, så skal jeg på sykehuset å ta ny i morgen! Er så nervøs!!! Har mistet 2 ganger før, og da startet det på samme måte[emoji30]

Kan hcg stige om det ikke er noe der? Skal på ul om 16 dager!
Krysser fingrene for deg og håper virkelig dette er helt uskyldig :happy: jeg har også mistet to ganger før dette svangerskapet, og er livredd. Skjønner godt du blir redd. Håper dette ordner seg og at spiren sitter denne gangen :Heartred mitt HCG steg desverre ved siste (MA), men normalt sett så gjør det jo ikke det :)

Verdiene hadde gått ned, så da var det over for min del[emoji22] så nå gjør jeg meg klar for en grusom påske me mye tårer å smerter..

Ånei så urolig trist :/ sender deg en stor klem ❤

Back
Topp