Blødning

Mariell78

Flørter med forumet
Æsj, idag fikk jeg en liten blødning. Ser ut som friskt blod. Er 6+3 idag. Vet det er gode sjanser for at det kan gå bra, men ble veldig nervøs. Noen som har opplevd det og det har gått fint?

Ikke opplevd det selv men lest mange det har gått bra med :) Håper det ikke kommer mer!! Men har du symptomer enda?
Jeg sitter her med veldig lite symptomer og redd for at det skal dukke opp en blødning når som helt :/

Håper det kun er en uskyldig blødning og at alt er bra med spiren. :) Sender deg en klem. :Heartred

Hei! Har hatt små blødninger en uke, både friskt blod og gammelt blod med koagler! Fikk komme inn på Ultralyd og alt var i orden med babyen!! Så trenger ikke bety noe skummelt:)

Takk for støtte [emoji4]. Har hatt veldig lite symptomer hele tiden, så har egentlig ikke skjedd noen endring. Har en legetime torsdag, får forhåpentligvis noen svar da

Kjenner følelsen din. Hadde blødning forrige lørdag, var på ultralyd i dag og fikk se hjerteaktivitet![emoji173] Alt kan gå bra [emoji4]

Jeg hadde en blødning for 2 uker siden, rundt uke 5. Alt så bra ut på ul da, og idag var jeg igjen på ul hvor jeg så er bankende hjerte [emoji4] du kan be legen om å ta hcg-blodprøver, evt henvise til ul. Lykke til [emoji4]

Idag er jeg 7+0. Nå har jeg fått vært på TUL og sett et bankende hjerte [emoji176]. Kommer fortsatt litt rødt blod, men det lever i hvertfall inni der! [emoji1] kjenner meg skikkelig glad nå.

Jeg har også blødd litt, var på undersøkelse i dag og har en polypp på utsiden av livmortapp, den kan visstnok blø litt :-)

Back
Topp