Blødning :-(

Longgone

Forelsket i forumet
10+4, og idag kom det en rosa blødning. Er ikke mer enn 5 mnd siden jeg mistet i uke 12, og hadde virkelig håpet denne gangen :-( Er det noen som vet om tidlig ultralyd i Bergen med kort ventetid? Vil ikke vente helt til neste fredag med å vite 100% sikkert...

Jeg har selv blødd (veldig mye og mørkerødt) en gang i uke 12, og det gikk bra. Nå er det jo ingen garantier, men jeg har forstått det sånn at det er ikke veldig unormalt og ha en blødning i svangerskapet. I hvertfall det jeg fikk beskjed om da jeg var inne pga det..

10+4, og idag kom det en rosa blødning. Er ikke mer enn 5 mnd siden jeg mistet i uke 12, og hadde virkelig håpet denne gangen :-( Er det noen som vet om tidlig ultralyd i Bergen med kort ventetid? Vil ikke vente helt til neste fredag med å vite 100% sikkert...

Håper du finner en plass med kort ventetid og får godt nytt, sånn at du slipper å gå og engste deg!

Du kan høre med Sentrumslegene, Ingrid Borthen og Austad Diagnostikk.

Håper det er ufarlig!

Er fremdeles inne å snoker litt etter dårlige nyheter igår. Jeg ringte volvat igår morges og fikk time samme dag. Evt vet jeg ultralydklinikken på landås hadde ledig på torsdag/fredag (hadde det igår ihvertfall). Austad diagnostikk hadde første ledige time på søndag. Aleris har jeg ikke hatt kontakt med.

Lykke til og håper alt er bra.

Kjenner igjen smertene etter sist, så jeg tror jeg kan droppe ultralyd :-( kommet mer brunt blod, og nå er det rødt. Så det gikk ikke denne gangen heller :-( lykke til videre alle sammen, håper dere alle sammen får friske og fine maibababyer <3

Kjenner igjen smertene etter sist, så jeg tror jeg kan droppe ultralyd :-( kommet mer brunt blod, og nå er det rødt. Så det gikk ikke denne gangen heller :-( lykke til videre alle sammen, håper dere alle sammen får friske og fine maibababyer <3

Så trist :-(
Håper du snart har en spire som blir hele svangerskapet ❤️ Stor klem ❤️

Føler med deg og sender en klem

Så trist å høre :(

Trist.. Håpe det ikke tar lang tid til spiren sitter!!

Hvordan går det? Har du blødd noe mer? Håper at det er uskyldig ❤

Back
Topp