Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10+4, og idag kom det en rosa blødning. Er ikke mer enn 5 mnd siden jeg mistet i uke 12, og hadde virkelig håpet denne gangen :-( Er det noen som vet om tidlig ultralyd i Bergen med kort ventetid? Vil ikke vente helt til neste fredag med å vite 100% sikkert...
Kjenner igjen smertene etter sist, så jeg tror jeg kan droppe ultralyd :-( kommet mer brunt blod, og nå er det rødt. Så det gikk ikke denne gangen heller :-( lykke til videre alle sammen, håper dere alle sammen får friske og fine maibababyer <3
Føler med deg og sender en klemKjenner igjen smertene etter sist, så jeg tror jeg kan droppe ultralyd :-( kommet mer brunt blod, og nå er det rødt. Så det gikk ikke denne gangen heller :-( lykke til videre alle sammen, håper dere alle sammen får friske og fine maibababyer <3
Hvordan går det? Har du blødd noe mer? Håper at det er uskyldig ❤10+4, og idag kom det en rosa blødning. Er ikke mer enn 5 mnd siden jeg mistet i uke 12, og hadde virkelig håpet denne gangen :-( Er det noen som vet om tidlig ultralyd i Bergen med kort ventetid? Vil ikke vente helt til neste fredag med å vite 100% sikkert...