Blødning...

Vero90

Flørter med forumet
Jeg våknet til morgen i dag og jeg så at det hadde kommet blod i trusa:/ Jeg ble veldig bekymret og ringte for å få en legetime. Skal til legen senere i dag. Nå er det nesten ikke noe, bare litt når jeg tørker meg. Og det er mer brunt.(Beklager for detaljer). Jeg har heller ingen smerter.

Er det noen som har opplevd dette og det er helt uskyldig? eller er det mulig at jeg kan miste igjen :sorry:

Hei kjære deg ❤️ Jeg vet hvor skremmende blødninger kan være,hjertet stopper opp og man tenker det værste. Jeg hadde akkurat det samme som deg i uke 7 var det vel,livredd som jeg var ringte jeg og bestilte time til tul. Der fikk jeg se et bankende hjerte! Alt var ok,det var et blodkar i skjeden som hadde sprukket. Så det KAN være en helt uskyldig blødning! Krysser alt jeg har for deg!

Takk for oppmuntrende ord Kathrine89:) Jeg håper virkelig det er en uskyldig blødning. Jeg håper jeg får noen svar hos legen og at jeg ikke bare må vente. Det er ventetiden som er verst!

Takk for oppmuntrende ord Kathrine89:) Jeg håper virkelig det er en uskyldig blødning. Jeg håper jeg får noen svar hos legen og at jeg ikke bare må vente. Det er ventetiden som er verst!
Du,det skulle bare mangle ❤️ man vil gjerne høre gode historier når usikkerheten står på! JA,vi vet at en blødning dessverre kan bety det verste,men det er så viktig å få bekreftet at flere har hatt helt uskyldige og ufarlige blødninger og at alt GIKK bra! :) Så lenge du ikke har smerter og store mengder blod lover jo dette veldig bra!! At det er brunt nå betyr jo at det er en "gammel" blødning som har stoppet :) Jeg håper du får de svarene du vil ha så fort som mulig,tiden går SÅ sakte når man venter på viktige nyheter! Jeg vet akkurat hvordan du har det nå!

Har også våknet flere ganger til blødninger som har stoppet opp igjen ganske kjapt uten smerter. Er nå 8+6 og alt sto bra til på ul for 2dager siden :) krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning hos deg også.

Fikk vært hos legen og det eneste jeg kunne gjøre så tidlig var å vente. Siden jeg ikke hadde store blødninger, ikke mer enn en dag og ikke smerter så trodde ho ikke at det var tegn på at jeg mister. Men som ho sa, det vet man jo aldri. Jeg tok blodprøve for å måle hcg og skal måle det igjen på mandag for å se om nivåene stiger. Er i dag 7+4.

Har også våknet flere ganger til blødninger som har stoppet opp igjen ganske kjapt uten smerter. Er nå 8+6 og alt sto bra til på ul for 2dager siden :) krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning hos deg også.
Så bra at alt sto bra til:) Jeg håper det gir seg og at hcg nivåene stiger:)

Jeg våknet til morgen i dag og jeg så at det hadde kommet blod i trusa:/ Jeg ble veldig bekymret og ringte for å få en legetime. Skal til legen senere i dag. Nå er det nesten ikke noe, bare litt når jeg tørker meg. Og det er mer brunt.(Beklager for detaljer). Jeg har heller ingen smerter.

Er det noen som har opplevd dette og det er helt uskyldig? eller er det mulig at jeg kan miste igjen :sorry:
Sniker fra februar. Jeg blødde mer eller mindre hver dag fra uke 5 til uke 8. Det var veldig skummelt og jeg var 3 ganger på ultralyd (privat), men alt var fint, og jeg har nok bare veldig lettblødende livmorhals. Nå er jeg straks i uke 16 og har hørt hjertelyd flere ganger i det siste hos jordmor.

Jeg blødde til og fra til jeg var nærmere 24 uker på vei.. Husk at slimhinnene er mye skjørere når man er gravid. Ikke uvanlig at man får en liten blødning etter sex f.eks. Men jeg forstår og kjenner følelsen som kommer med en blødning.

Krysser fingrene for at det bare var av den uskyldige sorten, og at hCG stiger fint :)

Back
Topp