Blødning...

Her er nok håpet ute. Det låg en liten klump i bindet når jeg var på do sist... Ikke koagulert blod. Jeg vet ikke om det er nødvendig å ta en ny hcg måling på fredag??
Kan være greit å sjekke at hcg synker. I tilfelle de skal ligge igjen rester mener jeg.

Jeg blødde endel i starten på dette svangerskapet, i dagene rundt IKM. HCG stiger, og alt virker normalt nå, så jeg har slått meg til to med at det enten var et sprukket blodkar eller rett og slett en tvilling som slapp - også denne gang...

Akkurat det samme skjedde i mitt først svangerskap. Jeg var da på tidlig ul pga blødningene, og de fant da kun en tom fostersekk.
Det ble bestemt utskraping til uka etter. Men først en ny ul-sjekk.
Da fant de både en liten bamsemums og et bankende hjerte. Men det de fant var kommet så langt at det neppe var fra den samme fostersekken som første ul, så derfor mente de at det mest sannsynelig hadde vært en tvilling, og at det var den tvillingen som gjekk til grunne helt i starten.
Så mye som 80% av alle svangerskap starter som et tvillingsvangerskap visstnok

Jeg blødde endel i starten på dette svangerskapet, i dagene rundt IKM. HCG stiger, og alt virker normalt nå, så jeg har slått meg til to med at det enten var et sprukket blodkar eller rett og slett en tvilling som slapp - også denne gang...

Akkurat det samme skjedde i mitt først svangerskap. Jeg var da på tidlig ul pga blødningene, og de fant da kun en tom fostersekk.
Det ble bestemt utskraping til uka etter. Men først en ny ul-sjekk.
Da fant de både en liten bamsemums og et bankende hjerte. Men det de fant var kommet så langt at det neppe var fra den samme fostersekken som første ul, så derfor mente de at det mest sannsynelig hadde vært en tvilling, og at det var den tvillingen som gjekk til grunne helt i starten.
Så mye som 80% av alle svangerskap starter som et tvillingsvangerskap visstnok
Blør en del mindre enn en vanlig mens akkurat nå. Men vet det kan ta seg opp.
Er fortsatt skikkelig svimmel og litt kvalm når jeg ikke har spist på en stund.
Jordmor var borte til 18.mai og legen er det liten vits i å prøve å få nå time til nå når det er langhelg i vente.
Mannen snakket med en lege på jobb i går, han hadde sagt det kunne være kjemisk, sa eller bare en ufarlig blødning. Hjemmetestene varierer så mye i styrke fra test til test så det ville ikke være noen god indikasjon på om det fortsatt var liv eller ikke. Så vi får bare vente å se da.

Back
Topp