Blødning...

Hasselmusa

Forelsket i forumet
Da fik jeg gleden av å være gravid i hele 4 dager denne gangen. Startet å blø nå når jeg kom hjem fra jobb. Som en begynnende mens.

Nei, så utrolig trist:( Uff, vet hvor grusomt det er, og føler virkelig med deg. Kan det være at det er en uskyldig blødning? Sender en trøsteklem!

Uff, god klem til deg. :( <3

Nei, så utrolig trist:( Uff, vet hvor grusomt det er, og føler virkelig med deg. Kan det være at det er en uskyldig blødning? Sender en trøsteklem!
Vet ikke. Håper jo det, men med tanke på hvor lite symptomer jeg har så tror jeg kanskje det er over. Får bare teste om noen dager å se. Har ikke noe spesielt vondt da, det er jo positivt.

Nei å nei :( er det blødning med smerte?? Håper det gir seg å bare var et blodkar eller noe som har sprukke ❤️

Uff, krysser fingrene for at det er uskyldig!❤

Blødd en del ? Hadde selv en liten blødning igår. Vi får håpe det bare er en liten uskyldig blødning.

Blødd en del ? Hadde selv en liten blødning igår. Vi får håpe det bare er en liten uskyldig blødning.
Bare når jeg har vært på do. Bare bittelitt spor i bindet. Det er mer sånn slimblod, rosa liksom. Har ikke noe spesielt vondt.
Føler det bare er urettferdig akkurat nå, at vi skal miste igjen.

Bare når jeg har vært på do. Bare bittelitt spor i bindet. Det er mer sånn slimblod, rosa liksom. Har ikke noe spesielt vondt.
Føler det bare er urettferdig akkurat nå, at vi skal miste igjen.
Kan godt være en helt vanlig blødning som de fleste opplever på starten av svangerskap .Hadde det sist selv , og resultatet var en velskapt jente, viste seg og være en ufarlig blod ansamling. Som ble borte av seg selv etter en liten blødning .

Blødningen hos meg var også smertefritt og veldig lite. Skal imorgen til sykehuset å få målt hcg. Deretter til fastlege og mast på meg en tidlig ultralyd hvis ikke går vi privat.

Jeg skal i utgangspunktet ha tidlig ultralyd pga ex.u sist. Men fikk ikke snakket med jordmor i dag og nå vet jeg egentlig ikke om det er vits å ta kontakt heller.

Mannen mener jeg ta sorgene på forskudd og bør tenke på de som prøver i flere år og ikke får det til.

Vett kossen du har det. Har selv blødd i et døgn nå :( men det var skikkelig mye da. Så her er nok håpet ute... Det er godt mulig du bare har en uskyldig blødning, fordi det er jo bare lyserødt. Krysser fingrene for deg!

Vett kossen du har det. Har selv blødd i et døgn nå :( men det var skikkelig mye da. Så her er nok håpet ute... Det er godt mulig du bare har en uskyldig blødning, fordi det er jo bare lyserødt. Krysser fingrene for deg!
Håper det. :-)
Krysser fingrene for deg også <3

Back
Topp