Hasselmusa
Forelsket i forumet
Da fik jeg gleden av å være gravid i hele 4 dager denne gangen. Startet å blø nå når jeg kom hjem fra jobb. Som en begynnende mens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke. Håper jo det, men med tanke på hvor lite symptomer jeg har så tror jeg kanskje det er over. Får bare teste om noen dager å se. Har ikke noe spesielt vondt da, det er jo positivt.Nei, så utrolig tristUff, vet hvor grusomt det er, og føler virkelig med deg. Kan det være at det er en uskyldig blødning? Sender en trøsteklem!
Ikke noe smerte. Lyserosa blod. Håper det bare har sprukket noe når jeg har løftet rundt på ting på jobb i dag.Nei å neier det blødning med smerte?? Håper det gir seg å bare var et blodkar eller noe som har sprukke
![]()
Vet ikke. Håper jo det, men med tanke på hvor lite symptomer jeg har så tror jeg kanskje det er over. Får bare teste om noen dager å se. Har ikke noe spesielt vondt da, det er jo positivt.
TakkKrysser fingre for deg!![]()
Bare når jeg har vært på do. Bare bittelitt spor i bindet. Det er mer sånn slimblod, rosa liksom. Har ikke noe spesielt vondt.Blødd en del ? Hadde selv en liten blødning igår. Vi får håpe det bare er en liten uskyldig blødning.
Kan godt være en helt vanlig blødning som de fleste opplever på starten av svangerskap .Hadde det sist selv , og resultatet var en velskapt jente, viste seg og være en ufarlig blod ansamling. Som ble borte av seg selv etter en liten blødning .Bare når jeg har vært på do. Bare bittelitt spor i bindet. Det er mer sånn slimblod, rosa liksom. Har ikke noe spesielt vondt.
Føler det bare er urettferdig akkurat nå, at vi skal miste igjen.
Håper det.Vett kossen du har det. Har selv blødd i et døgn nåmen det var skikkelig mye da. Så her er nok håpet ute... Det er godt mulig du bare har en uskyldig blødning, fordi det er jo bare lyserødt. Krysser fingrene for deg!