Blødning..

Nellikmor

Betatt av forumet
Kom hjem fra nattevakt for en time siden og da startet det ganske kraftig blødning. Så blir nok en SA her.

Første graviditeten, forsøkte å forberede meg på mulig SA, men det går selvsagt ikke an å være forberedt.

Noen her som er Rhesus negativ og har mistet? Hvor fikk dere antiglobulin D sprøyte da? Må kanskje til gynekolog?

Siden jeg er ny på dette, tar alle gynekologisk kontroll etter SA og hvor lenge ventet dere da?

Lykke til alle sammen, håper deres spirer er friske og klorer seg fast! :Heartred

Kom hjem fra nattevakt for en time siden og da startet det ganske kraftig blødning. Så blir nok en SA her.

Første graviditeten, forsøkte å forberede meg på mulig SA, men det går selvsagt ikke an å være forberedt.

Noen her som er Rhesus negativ og har mistet? Hvor fikk dere antiglobulin D sprøyte da? Må kanskje til gynekolog?

Siden jeg er ny på dette, tar alle gynekologisk kontroll etter SA og hvor lenge ventet dere da?

Lykke til alle sammen, håper deres spirer er friske og klorer seg fast! :Heartred
Huff, utrolig trist å lese!<3 blødning trenger ikke å være SA, men kontakt legen din! Ikke alltid man blir fulgt opp med UL. Jeg ble ikke henvist til UL eller SA i høst, men valgte å gå til privat selv for å forsikre meg om at alt var ute og at det så OK ut.

Er ikke rhesus minus, men ta det også opp med legen din.

Varme tanker og klemmer!<3

Ånei nei. Det er ikke noe mulig å forberede seg på SA. Håper kroppen klarer å hente seg inn igjen kjapt og dere får deres lille spire som klamrer fast neste gang.

Nei dette skulle jo ikke skje :( sender deg en varm klem <3

Uff, så trist...:/ Klem!<3

Hei!
Så trist å lese om!
Ang. Rhesus neg. er det viktig at du tar kontakt med fastlegen så han evt kan henvise deg til gyn. !
Lykke til videre, håper spiren sitter fort!

Takk alle sammen! :Heartred

Hjelper ganske mye med støtte fra dere xsmile3 Det har tatt seg opp i løpet av dagen så ble dessverre SA denne gangen. Krysser fingrene for alle dere, og spirene deres. Lykke til!

Tror rutinene er at du ikke trenger anti D før du er over 10 uker. Lykke til!

Back
Topp