Blødning:(

xmissx

Flørter med forumet
Nå er jeg kjempe lei meg. Gikk på jobb første dag på lørdag etter foreldreperm. Søndag begynnte jeg og blø. Har enda ikke gitt seg er 10+5 idag så bankende hjerte på ul 8+1. Jeg har vært gjennom dette 2 ganger pg vet hva som skjer..har ikke ringt lege eller legevakt heller da de ikke kan hjelpe meg med noe. Har fått dårlig oppfølging før..måtte bare blåse ut men frustersjon og fortvilelse...jeg skulle aldri gått tilbake på jobb..

Uff! Vær snill mot deg selv å hut deg til sykehus :( har forstått det slik at en ikke trenger å ringe lege engang i slike tilfeller.
Lykke til ❤️ krysser fingre og tær for deg og lille knøtte i magen ❤️

Ring legevakten, eller bare kjør dit og be de henvise.
Husk at selv om du var på jobb så er det ikke din feil at du blør.
Så det må du ikke tenke på.
Masse lykke til, satser på at dette er helt uskyldig.

Ja erstatt lite en kan gjøre for å fremkalle en sa! Så det har nok ikke sammenheng med at du gikk på jobb.

Kjære deg, ikke klandre deg selv for at du dro på jobb. Det skal ikke ha noe betydning!
Krysser fingrene for at dette ender godt, og sender deg en klem!

Takk for støtten dere. Grunnen til jeg angret det med jobb er på grunn av de 2 andre gangene det har skjedd så jobbet jeg men med prinsessa mi på 9 mnd gikk alt fint da jeg gikk sykemeldt, så lett og tenke slik. Men var på legevakta da samboer og mamma dro med dit. Og der var en forståelsefull god lege og henviste meg til sykehuset. Der fant vi en liten baby som sprellte.. ♡♡ de fant litt blod osv i livmoren så fikk beskjed om det var risiko for noe kunne skje. Så nå lurer jeg på fordi om legen sa jeg kan jobbe. Men instinktet mitt sier jeg burde ta det helt med ro..så får se om det blir sykemld:)

Takk for støtten dere. Grunnen til jeg angret det med jobb er på grunn av de 2 andre gangene det har skjedd så jobbet jeg men med prinsessa mi på 9 mnd gikk alt fint da jeg gikk sykemeldt, så lett og tenke slik. Men var på legevakta da samboer og mamma dro med dit. Og der var en forståelsefull god lege og henviste meg til sykehuset. Der fant vi en liten baby som sprellte.. ♡♡ de fant litt blod osv i livmoren så fikk beskjed om det var risiko for noe kunne skje. Så nå lurer jeg på fordi om legen sa jeg kan jobbe. Men instinktet mitt sier jeg burde ta det helt med ro..så får se om det blir sykemld:)
Jeg synes du skal ta deg noen dager hjemme :) Da får du fred og ro. Er det ikke sånn at om det er en truande abort så skal du faktisk ta det mest mulig med ro og ligge mest mulig? Jeg ble hvertfall sykemeldt en uke da jeg hadde en styrtblødning i uke 7.

Jeg synes at du burde lytte til instinktet ditt:-) det er bare du som kjenner hva som er best for deg.
Jeg ville bare prøvd å slappe av og tatt deg helt med ro en stund, så håper jeg at alt ordner seg :-)

Enig, bli hjemme til det har gått seg til igjen:). Masse god bedring vennen!

Sier som de andre. Lytt til kroppen din og ta det med ro:)

Helt enig med de andre, ta det med ro! Sann at lille kan vokse og gro<3

Pass på deg selv og spiren! Det ER lov å være hjemme å ta det med ro når du har det slik. Ta en egenmelding dersom du ikke er klar for sm :)

Back
Topp