Blødning

Å nei :( alle gode tanker til deg!
Kan jeg spørre om hvor lenge etter blødningene smertene kom de andre gangene?
Er kanskje oppi det samme selv. Helt forferdelig å leve i uvissheten :(
Sist kom blødningen og bare noen timer etter intense magekramper så du merker virkelig når det går galt :( nå er det bare litt friskt blod, ikke noe ekstremt mye.. Fortsatt ikke noe smerter men bare venter på de..
 
Lykke til i dag ja :)
 
Hei! Takk for alle lykkelnskninger.. I natt har vært ett mareritt av smerter, så om det har vært en eller flere tviler jeg noe har overlevd.. Kommet ut ekstremt mye, så jeg har kun hatt samtale med fastlegen over tlf hvor vi blir enige om at jeg skal ringe om smertene blir like ille som i natt... Så da avsluttes kapittelet mitt på juli, så kan jeg heller håpe jeg får kommet inn i august med termin helt på slutten! Håper alle spirer vokser og gror å at ingen flere mister!! Unner ingen denne smerten.. Lykke til alle damer!
 
Uff. Dette var ikke hyggelig lesning. Håper det går etter forholdene bra med deg,og at det klaffer igjen snart <3
 
Bortsett fra smerter går det bra! Jeg har jo to trollunger fra før så er veldig takknemlige for de, selvom en liten til er svært ønsket! Så jeg håper spiren setter seg fort igjen og ikke venter to år sånn som denne gjorde!
 
Krysser fingrene for det da :)
 
Veldig trist! Lykke til videre :)
 
Back
Topp