Blødning

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
Ja, det ser ut til at dette går i vasken nå :( fersk blod og brunt.. Men med tanke på mange sa kom det ikke som noe sjokk... Håper det bare er uskyldig, men vet hva som kan skje og er vell mer eller mindre sikker på at det går den veien :(
 
Håper virkelig jeg også :( men har vært igjennom dette mange ganger... Venter bare på magesmertene skal komme nå :( men jeg har to velskapte barn, så vil ikke kroppen godta en til så vil den ikke, selvom sistemann er etterlengtet...
 
:( :( sender gode tanker!
 
Sender deg en kjempe Gooo trøstende klem :( <3
 
Stor klem til deg <3
 
6+1, ikke kommet noe smerter eller noe fossblødning... Ringer legen å får ul imorgen om det ikke skjer noe i natt bare for å være sikker på enten det ene eller andre..
 
Takk! Håper det! Men nå er det mere frisk blod som kommer.. Håper å håper det mest er den blodcycta som ble oppdaget på ul som blør.. Men igjen negative tankene slår de få positive :(
 
Takk! Håper det! Men nå er det mere frisk blod som kommer.. Håper å håper det mest er den blodcycta som ble oppdaget på ul som blør.. Men igjen negative tankene slår de få positive :(
Uff<3 sliter med de negative tankene selv, har litt smerter. Prøve å tenke positivt :)
 
Å nei :( alle gode tanker til deg!
Kan jeg spørre om hvor lenge etter blødningene smertene kom de andre gangene?
Er kanskje oppi det samme selv. Helt forferdelig å leve i uvissheten :(
 
Back
Topp