Blødning... :(

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Spottet litt rosa igår kveld/natt og idag er det litt mer frisk blod... Kjemperedd og lei meg !! Bare 1 døgn siden positiv test og så dette :(

Spottet litt rosa igår kveld/natt og idag er det litt mer frisk blod... Kjemperedd og lei meg !! Bare 1 døgn siden positiv test og så dette :(

Ånei...... får håpe det er noe helt ufarlig.
Sender en klem!

Dette skjedde meg da jeg testet sent positivt i mai, tok flere dager med svaaaaake streker før jeg fikk pos 4 dager over ikm. Legen kalte deg kjemisk og blødningen startet rett etterpå. Håper det går bra med deg

Blødninger skal jo være ganske vanlig så lenge det ikke blir masse og med mye smerter??

Klem til deg.
Jeg har blødd i begge min svangerskap, med nr 2 blødde jeg kraftig og lenge.
Men småen sitter her rett foran meg å spiser frokost nå.
Krysser fingrene

Klem til deg.
Jeg har blødd i begge min svangerskap, med nr 2 blødde jeg kraftig og lenge.
Men småen sitter her rett foran meg å spiser frokost nå.
Krysser fingrene
Så godt å høre at det kan gå fint! Må være fælt å blø slik i svangerskapet... Eg har jo knapt vennet meg til tanken, men hååååper virkelig det går bra!! Har ikkje tatt seg opp noe mer ennå. Venter på legen skal ringe meg nå, vil gjerne ta HCG prøve idag eg.

Så godt å høre at det kan gå fint! Må være fælt å blø slik i svangerskapet... Eg har jo knapt vennet meg til tanken, men hååååper virkelig det går bra!! Har ikkje tatt seg opp noe mer ennå. Venter på legen skal ringe meg nå, vil gjerne ta HCG prøve idag eg.

Ja, de kan være ufarlig.
Satser på at det bare er en liten blødning i forbindelse med at du skulle hatt mens nå :-)

Blødningen har tatt seg opp litt nå... Skikkelig trist dette :(

Så kjedelig :(
Men mål hcg hos legen over 2 dager, da får du svar på det ganske fort

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning ❤

Back
Topp