Blødning

Tok blodprøve i dag, men får ikke svar før i morgen. Prøven jeg tok på fredag var høy og fin. Har ikke blødd noen ting siden fredag og heller ingen smerter. Fikk egentlig god oppfølging, men litt skuffa over at jeg ikke fikk UL.
Jeg fikk tilbud om ul og ikke blodprøver. Nå når jeg venter på at ul dagen skal komme så skulle jeg ønske jeg fikk blodprøver også

Blodprøvene var fine og hcgen stiger :-D

Kjenner jeg gleder meg veldig til ul på torsdag, samtidig som jeg gruer meg! Tenk vist noe er galt og at det er derfor jeg har hatt blødninger.

Hei, jeg var i same situasjon. Blødning begynte torsdag (7+3)til og med mandag. Lege sa at kanskje det er SA, men var ikke sikkert, Tatt blødd prøve torsdag og nivå var rundt 11000. Ventet og stresset til mandag ...har tatt nytt prøve og i dag ringte lege for å si at min nivå har ikke gikk ned men heller ikke stige som normal. Men hun bestilte en UL med en gang og i dag(8+0) hørte jeg før første gang hjerte lyd. Så til du gå på UL prov ikke å stresse så mye...Jeg vet at det er enklere å si enn å gjøre.

Hei, jeg var i same situasjon. Blødning begynte torsdag (7+3)til og med mandag. Lege sa at kanskje det er SA, men var ikke sikkert, Tatt blødd prøve torsdag og nivå var rundt 11000. Ventet og stresset til mandag ...har tatt nytt prøve og i dag ringte lege for å si at min nivå har ikke gikk ned men heller ikke stige som normal. Men hun bestilte en UL med en gang og i dag(8+0) hørte jeg før første gang hjerte lyd. Så til du gå på UL prov ikke å stresse så mye...Jeg vet at det er enklere å si enn å gjøre.

Fikk du bare enkel blødning eller var det også slim/klumper med? Beklager detaljer :(

Det var bare blødning. Jeg har fortsatt kun blødning.. Same 'mengde' men prøver å være positiv. Lege sa at det er viktig at jeg har ingen vondt.

Det ble utvendig ultralyd, 6+6 uker var jeg... spontanaborten startet på 6+2

Æsj..jeg blødde litt igjen på tirsdag. Litt brunlig slim på papiret i går. Var hos legen i dag og hun var ikke bekymret siden jeg ikke har vondt og det ikke blør hele tiden. Tok blodprøve i dag og skal ta GU i morgen. Da vil hun vurdere om jeg evt blir henvist til tidlig UL. Gruer meg til i morgen, men har troen på at det går bra :-)

Back
Topp