Blødning

Rinus10

Glad i forumet
Begynte å blø i går... Friskt blod, ikke mye. Fikk etterhvert litt mensensmerter og. Blør fortsatt så tror ikke dette går rette veien... Tok blodprøver hos legen i går, og skal tilbake på mandag for å ta nye. Så får vi se da.
Var 5+4 i går.

Å, så trist. Det er så vondt å miste. Klem til deg, og håper spira klorer seg fast!!

Jeg blødde også litt i dag. Litt friskt blod. Men blør ikke lenger nå. Jeg tok også blodprøve og må tilbake på mandag. Grusomt å måtte vente hele helgen...

Håper dere får gode nyheter begge to <3 Mange opplever jo det og så går det bra!

Jeg blødde også litt i dag. Litt friskt blod. Men blør ikke lenger nå. Jeg tok også blodprøve og må tilbake på mandag. Grusomt å måtte vente hele helgen...

Ja... Er helt forferdelig. Hvordan går det med deg i dag?

Blør fortstatt... Tok test i dag, den sa 3+. Må vel bare vente til mandag...

Fremdeles ingen smerter og ikke mere blod. Aner ikke hva jeg skal tenke om hele situasjonen. Vil bare få det overstått. Hva med deg?

Tenker at det er et godt tegn med ingen smerter og at du ikke blør mer :-)

Blør fortsatt, men er jo heldigvis minimalt. En del mensmurringer, men det hadde jeg jo med nr 1 og uten at det var noe galt.
Hvis det ikke går rette veien vil jeg egentlig bare bli fortest mulig ferdig..

Tenker at det er et godt tegn med ingen smerter og at du ikke blør mer :-)

Blør fortsatt, men er jo heldigvis minimalt. En del mensmurringer, men det hadde jeg jo med nr 1 og uten at det var noe galt.
Hvis det ikke går rette veien vil jeg egentlig bare bli fortest mulig ferdig..

Ja jeg tenker jo at det kan være gode tegn, men det er samtidig skummelt å håpe for mye. Vi får se hva som skjer.

Ja jeg tenker jo at det kan være gode tegn, men det er samtidig skummelt å håpe for mye. Vi får se hva som skjer.

Du får oppdatere på mandag om hvordan det går :-)

Tok ny blodprøve i dag, men får ikke svar før om to dager!

Sniker fra juni her

Jeg hadde brun utflod i går kveld og i dag har jeg begynt å blø mer friskt. Har litt menskramper og stikk på ene siden. Er 5+0 i dag.. Skal til legen i morgen siden jeg ble så bekymret.. Hvordan oppfølging fikk dere hos legen for blødningene?

Jeg har også hatt blødninger hele dette svangerskapet.blør så og si hver dag, noen dager mer enn andre.legen tar det på alvor heldigvis.ble henvist til ul på sykehuset for å finne årsaken til blødning.fikk se et bankende hjerte og de fant ingen årsak. jeg fikk ny ul etter 3 uker igjen,så neste uke skal jeg inn igjen.er 8+5 i dag og håper dette går bra.men det er ikke artig å blø,man blir litt stressa.

Sniker fra juni her

Jeg hadde brun utflod i går kveld og i dag har jeg begynt å blø mer friskt. Har litt menskramper og stikk på ene siden. Er 5+0 i dag.. Skal til legen i morgen siden jeg ble så bekymret.. Hvordan oppfølging fikk dere hos legen for blødningene?
Jeg ble henvist til tidlig ul. Skal der på torsdag. Har vært ei lang uke å vente på den timen. Håper alt står bra til :-)

Sniker fra juni her

Bare blodprøver og tilbud om smertestillende... Hun var ikke særlig optimistisk.

Håper spira di klorer seg fast :-)

For min del var jeg på legekontoret i dag, der fikk jeg tatt ultralyd og de fant ingenting... Fikk beskjed om å ta en ny test om en uke for å se at den har blitt negativ. Så det var det for min del...Trist!

Tok blodprøve i dag, men får ikke svar før i morgen. Prøven jeg tok på fredag var høy og fin. Har ikke blødd noen ting siden fredag og heller ingen smerter. Fikk egentlig god oppfølging, men litt skuffa over at jeg ikke fikk UL.

Back
Topp