Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blødde også litt i dag. Litt friskt blod. Men blør ikke lenger nå. Jeg tok også blodprøve og må tilbake på mandag. Grusomt å måtte vente hele helgen...
Ja... Er helt forferdelig. Hvordan går det med deg i dag?
Fremdeles ingen smerter og ikke mere blod. Aner ikke hva jeg skal tenke om hele situasjonen. Vil bare få det overstått. Hva med deg?
Tenker at det er et godt tegn med ingen smerter og at du ikke blør mer
Blør fortsatt, men er jo heldigvis minimalt. En del mensmurringer, men det hadde jeg jo med nr 1 og uten at det var noe galt.
Hvis det ikke går rette veien vil jeg egentlig bare bli fortest mulig ferdig..
Ja jeg tenker jo at det kan være gode tegn, men det er samtidig skummelt å håpe for mye. Vi får se hva som skjer.
Jeg ble henvist til tidlig ul. Skal der på torsdag. Har vært ei lang uke å vente på den timen. Håper alt står bra tilSniker fra juni her
Jeg hadde brun utflod i går kveld og i dag har jeg begynt å blø mer friskt. Har litt menskramper og stikk på ene siden. Er 5+0 i dag.. Skal til legen i morgen siden jeg ble så bekymret.. Hvordan oppfølging fikk dere hos legen for blødningene?
Sniker fra juni her
Jeg hadde brun utflod i går kveld og i dag har jeg begynt å blø mer friskt. Har litt menskramper og stikk på ene siden. Er 5+0 i dag.. Skal til legen i morgen siden jeg ble så bekymret.. Hvordan oppfølging fikk dere hos legen for blødningene?
Innvendig eller utvendig ul? Hvor langt er du på vei?For min del var jeg på legekontoret i dag, der fikk jeg tatt ultralyd og de fant ingenting... Fikk beskjed om å ta en ny test om en uke for å se at den har blitt negativ. Så det var det for min del...Trist!