Blødning

Henger meg på de andre her, - pust med magen, prøv å slapp av! Håpet er ikke ute enda.
Krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast.
 
Krysser fingrene for at alt går bra<3
 
Jeg er 8+4 og våknet med blødning i dag. Så også hjerteaktivitet og at alt var bra på ul 7+2. Dro rett på sykehuset og fikk faktisk komme inn med en gang (ahus liksom.. Jøss). Der så alt superbra ut ifht at livmoren var godt lukket og hjertet slår som det skal. De fant ingen årsak til blødningen, mest sannsynlig såre slimhinner/samleie. Så de kalte det ikke truende abort til meg. Fikk beskjed om å leve som normalt - men helst ikke løfte 1-åringen vår så mye.
Så nå er det bare å prøve å slappe av frem til 31/07.
 
Jeg krysser alt jeg har her. Håper virkelig det går bra. Forstår virkelig det er tungt for dere, og ikke minst en vanskelig tid med den forhistorien dere har. God klem fra meg.
 
Masse lykke til, stor klem <3
Håper det går veien for deg denne gangen!!
Hadde selv 3-4 blødninger under svangerskapet. Men nå er snuppa snart 6mnd
 
Heia. Var på ny ul idag. Årsak til blødningen er ukjent men den se stoppa opp. Blødde litt fra slimhinnene fortsatt når jeg var på ul. Smertene er nesten borte. Hjertet slo og nurket hadde vokst allerede fra 1,03 til 1,07 nå. Så det er jo positivt. Alt såg bra ut. Livmorhalsen var lukket. Men fikk beskjed om å bare ligge mye. Ikke gjøre særlig husarbeid, ikke stå å gå lange strekninger. Minst i 3-4uker fremover. Da e det ny ul igjen. Så får bare håpe dette går bra nå. Veldig lettet. Skal ta blodprøver igjen også bare for sjekka at hcg stiger som... Men lille gull hadde et hjerte som slo godt tusen takk alle sammen. Godt ha en plass å kunne dele når en holder det hemmelig for andre rundt oss. Familie vet ellers hemmelig. Å godt å lese å se andre her inne med erfaringer som d har gått bra for også. Takk alle for gode ord og støtte
 
Godt å høre at nurket har det bra inni der :) Håper alt fortsetter å gå bra og at du får like gode nyheter på neste ultralyd. Sender masse gode spire-vibber til deg. Lykke til! :)
 
Å, så godt å høre at det går bra! Har skjønt at du har vært gjennom noen aborter nå, så håper virkelig denne spiren sitter - og sånn som det høres ut nå, så vil den vise at den holder seg fast der inne. Nå trenger den bare å klamre seg fast helt til februar :)
 
Å, så godt å høre at det går bra! Har skjønt at du har vært gjennom noen aborter nå, så håper virkelig denne spiren sitter - og sånn som det høres ut nå, så vil den vise at den holder seg fast der inne. Nå trenger den bare å klamre seg fast helt til februar :)

Ja får virkelig håpa den holder seg inne der så lenge som mulig
 
Back
Topp