Blødning

Igår var vi på ul fikk se nurket å hjerte å høre hjertelyden. I ettermiddag begynte smertene nå begynte jeg små blø. Er så redd. Er på legevakten nå. Mister vi nå blir det 5 gang. er så forferdelig sårbart å vondt. Føler kroppen min er mislykka som ikke klarer holde på det vi så sårt ønsker oss å savner
 
Er 7+4... Men kan d liksom gå så gale på 1 døgn!? Alt såg bra ut på ul igår
 
Sender deg en varm klem og krysser alt jeg har for at det ikke er noe galt ❤️
 
Håper du holder oss oppdatert.. Ønsker deg virkelig alt godt, håper spiren bare er en liten rakker, som tuller litt med mamma og pappa <3
 
Hvordan har det begynt før da, du har jo dessverre litt erfaring her? Jeg hadde iallefall en frisk blødning i uke 6 som har vist seg å være helt ufarlig! Jeg krysser fingrene for deg og tenker positive tanker <3
 
Fant hjerteaktivet på utvendig ul. Dem kaller det truendes abort. Må ligge hele tiden. Å håpe det går over. Eller om det går galt
 
Åånei :( Håper det ordner seg! Håper du får god oppfølging og blir tatt vare på!
 
Skal ringe han gyno spesialisten som følger meg opp, imorgen. Få en time t ul å samtale med han. Hjerte slo. Blødningå er stoppet opp så lenge eg bare ligge. Eg e hjemme nå. Men fikk et skriv eg skulle ta med t han som følger meg opp. Så han fikk vurdere om Eg skulle ligge hjemme eller på sykehuset. Har små smerter enda men går greit. Reddselen e stor. Dette var siste egget i ivf forsøk 1 vi hadde så motivasjon å miste igjen å måtte begynne hele prosessen på ny er liten. Reddsel for å miste mer er så stor at det er vondt. Veldig sårbar nå. Å Eg håpe å håpe det går bra. Så håper gyno tar meg inn fort å får tatt en innvendig ul å sjekka osv. Legevakten hadde bare utvendig ul så såg ikke så godt men kunne se skyggene å hjertet slo tydelig. Så d var jo en lettelse. Men han sa d var en truendes abort så Eg fikk ta kontakt viss eg fikk store smerter å mer blødning utover natta. Håper det ikke skjer. Huff er så redd
 
Klem til deg!
 
Kan ikke forestille meg hvor tungt dette må være for dere! :( Krysser fingrene for at det er en helt ufarlig blødning. Klem til deg!
 
Kjære søte deg... Har sånn inderlig forståelse for situasjonen. Kan fortelle deg at det samme skjedde meg i uke 10 i forrige svangerskap . Jeg trodde alt håp var ute å det virket som de trodde det på sykehuset å. Men alt gikk fint <3 uten noe mer kluss å. Blødde bare litt et par dager. Ta det m ro og ta vare på deg selv. Krysser alt som krysses kan for deg
 
Sender deg en stor klem <3 kusinen min er også gravid, og hun begynte og blø i uke 7, i uke 8 fikk hin beskjed om at hun måtte ligge helt i ro. Var da et par dager på sykehuset, før hun dro hjem og viftet videre med tærne. Hun er nå godt over 12 uker, og lille hjerte i magen banker :)
Krysser alt jeg kan, så får du ligge i ro så spira henger seg fast :)
 
Huff kjære deg, skjønner godt du er redd!
Du får bare følge legens ordre og ligge i ro. Krysser fingrene for at slt går bra.
 
Back
Topp