Blødning?

Svane92

Forelsket i forumet
Hei :-)
Er i dag på rugedag 12, tatt ny test og den er positiv.
ImageUploadedByBV Forum1436259047.875189.jpg
Har tatt lutinus i går, normalt så kommer det "ut igjen" og er hvitt, men i dag kom det ut og var lyse rosa. Var på toalette noen få timer etterpå og det var fortsatt litt lyserosa på papiret....
Trenger eg å bekymre meg?

Svårt och säga , för det kan vara så mycket..Jag tror att för att snabbast få ro i kroppen så be om att få ta hcg hos din fastlege med 2 dagars mellanrum för att se eventuell stigning :)

ja, hcg er tingen. Ellers så man man jo bare håpe på det beste. det er dessverre ingenting du kan gjøre for å "stoppe det" dersom du skulle være så uheldig å miste. Spontanaborterte selv etter fryseforsøk nå i mai, og vet jeg ikke kunne gjort noe fra eller til.
Krysser fingrene for deg!

Spotting er helt normalt og trenger ikke bety at noe er galt. Slimhinnene er mer sårbare og det skal lite til før det blør litt. Du har en veldig sterk og fin test, så prøv å ta det rolig. Anbefaling ved blødning er å ta det med ro, ligge med bena høyt, men det er det jeg fikk beskjed om da jeg var 7+4 og blødde ordentlig med store smerter. Sikkert lurt å ta det med ro uansett. Krysser fingre og tær for at det er uskyldig spotting!

Takk får all lykke ønsking!! :-) men tror desverre allt håp er ute.. Nå har det komt friskt blod ;-(

Håper fortsatt! Bestill legetime så du får målt hcg utviklingen. Føler med deg!

Takk får all lykke ønsking!! :-) men tror desverre allt håp er ute.. Nå har det komt friskt blod ;-(

Det er rundt 25 % av alle kvinner som føder ved termin som blødde i løpet av første trimester. Det er ikke sikkert håpet er ute, du har jo så fin, sterk strek. Du burde måle hcg med to døgn i mellom.

Tenkte å ta kontak med fastlegen og målt hcg, men i løpet av natten (beklager detaljer) har det komt mer blod og klumper. Føler egentleg at det er over... :-(

Tenkte å ta kontak med fastlegen og målt hcg, men i løpet av natten (beklager detaljer) har det komt mer blod og klumper. Føler egentleg at det er over... :-(
Så trist :( God klem.

Jeg blødde litt rundt den tiden jeg fant ut jeg var gravid. Men førstemann blødde jeg en del hele første trimesteret. Hvis testene blir sterkere så er det som regel en grei måte å se hvilken vei det går:)

Huff, så leit. :( Sender deg en klem

Så leit, huff.. Klem!

Klem til deg. Kjempeleit

Tusen takk for all støtte! <3 prøver å se posetivt fremover. Har snakket med klinikken og vi starter på ny i august :-)

Tusen takk for all støtte! <3 prøver å se posetivt fremover. Har snakket med klinikken og vi starter på ny i august :)
Lykke til! prøverørsverden er tøff, håper det klaffer for dere neste gang! :-)

Så dumt, håper det klaffer neste gang også, og at spiren klorer seg fast og blir sittende til termin, er kjempetrist å miste. :(:Heartred:Heartred klem til deg

Back
Topp