Blødning..

Nufletufsa

Forumet er livet
Da er jeg redd det snart er over for min del også... Rosa blod i kveld, kan umulig være noe godt tegn.. Nå er jeg helt knust:(

*klemmepå*
I forrige svangerskap hadde eg rosa og brunlig utflod i 11-13 daga rundt uke 4-6. Har ein nydelig liten tass på 7 mnd no :)
Håpe da e lika uskyldig hos deg :)

Da er jeg redd det snart er over for min del også... Rosa blod i kveld, kan umulig være noe godt tegn.. Nå er jeg helt knust:(
Jeg hadde sånn!! Var helt ufarlig!! Bare ta det HELT med ro og slapp av. Hvis ikke det er smerter så er det ikke farlig. Men ring legevakta om du er veldig nervøs, der kan de kjenne på magen din og gi deg sobril om du ikke klarer å slappe av. Er det eneste som funka for meg. Jeg sliter med angst til vanlig.. går helt sikkert bra :)

Tusen takk damer:) Er ikke vondt, men kom en del nå i kveld, så jeg begynner vel å bli ganske sikker på at det ikke går veien denne gangen:(

Det samme har skjedd meg idag. Blod på papiret to ganger..
Er helt ødelagt, ingen god følelse!
Lykke til videre.

Store klemmer til deg :Heartpink Krysser fingrene for alle dere som plutselig blør her nå... Er ikke noe gøy å se blod når man er gravid.

Blødning og menssmerter her i dag :-(

Men Nufletufsa, du går også på Lutinus eller liknende? Det kan jo gi ekstra irriterte slimhinner. Håper det er helt uskyldig!!!

25 % av velykkede svangerskap har blødninger. Håper det går bra med dere alle :-)

Men Nufletufsa, du går også på Lutinus eller liknende? Det kan jo gi ekstra irriterte slimhinner. Håper det er helt uskyldig!!!
Ja,det gjør jeg! Kan det ha noe å si? Har ikke blødd i dag, bare spottet brunt. Var ingenting på lutinuspinnen da jeg satte den nå i 15tiden, så da er det vel kanskje fortsatt et lite håp om at det ikke er over:)?

Ja,det gjør jeg! Kan det ha noe å si? Har ikke blødd i dag, bare spottet brunt. Var ingenting på lutinuspinnen da jeg satte den nå i 15tiden, så da er det vel kanskje fortsatt et lite håp om at det ikke er over:)?
Tror det er ganske vanlig å blø litt pga det! Jeg bruker ikke pinnen, bare dytter den inn med en finger, føler at det er mer skånsomt. Puh, dette går bra❤️

Tror det er ganske vanlig å blø litt pga det! Jeg bruker ikke pinnen, bare dytter den inn med en finger, føler at det er mer skånsomt. Puh, dette går bra❤️
Åååh, jeg håper virkelig du har rett, Lilla!!:)

Det har omtrent ikke spottet etter klokken 15, så da er det nå ikke heeelt over ennå:D

Nå har jeg ringt legekontoret for å få HCGmåling. Greit å hvite om den går opp eller ned:) Venter på telefon fra legen nå om hva hun mener om det. Spennende!

Ingen flere blødninger i dag forresten:)

Back
Topp