Nufletufsa
Forumet er livet
Da er jeg redd det snart er over for min del også... Rosa blod i kveld, kan umulig være noe godt tegn.. Nå er jeg helt knust
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde sånn!! Var helt ufarlig!! Bare ta det HELT med ro og slapp av. Hvis ikke det er smerter så er det ikke farlig. Men ring legevakta om du er veldig nervøs, der kan de kjenne på magen din og gi deg sobril om du ikke klarer å slappe av. Er det eneste som funka for meg. Jeg sliter med angst til vanlig.. går helt sikkert braDa er jeg redd det snart er over for min del også... Rosa blod i kveld, kan umulig være noe godt tegn.. Nå er jeg helt knust![]()
Krysser fingrene for alle dere som plutselig blør her nå... Er ikke noe gøy å se blod når man er gravid.Ja,det gjør jeg! Kan det ha noe å si? Har ikke blødd i dag, bare spottet brunt. Var ingenting på lutinuspinnen da jeg satte den nå i 15tiden, så da er det vel kanskje fortsatt et lite håp om at det ikke er overMen Nufletufsa, du går også på Lutinus eller liknende? Det kan jo gi ekstra irriterte slimhinner. Håper det er helt uskyldig!!!
Tror det er ganske vanlig å blø litt pga det! Jeg bruker ikke pinnen, bare dytter den inn med en finger, føler at det er mer skånsomt. Puh, dette går braJa,det gjør jeg! Kan det ha noe å si? Har ikke blødd i dag, bare spottet brunt. Var ingenting på lutinuspinnen da jeg satte den nå i 15tiden, så da er det vel kanskje fortsatt et lite håp om at det ikke er over?
Åååh, jeg håper virkelig du har rett, Lilla!!Tror det er ganske vanlig å blø litt pga det! Jeg bruker ikke pinnen, bare dytter den inn med en finger, føler at det er mer skånsomt. Puh, dette går bra![]()