håperpå2016baby
Flørter med forumet
Det er så utrolig godt å høre at dere bryr dere og at dere deler deres erfaringer!
må bare si st jeg setter stor pris på det! Tusen takk jenter, dere er gode å ha! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen solskinns-historier her om noen som har blødd, men det likevel har gått bra med...? Etter å ha tissa i går kvell så ble papiret brunt.. Og det er det fortsatt.. Så jeg er livredd!! Har snakka med legevakt og det eneste de kan si er at jeg må vente til mandag å snakke med fastlege fordi de ikke kan se noe unsett... Jeg føler meg ganske nede psykisk nå, siden jeg er så redd for at det går galt...
Var på sykehuset i dag å så et bankende lite hjerte<3 alt sto bra tilHvordan går det?
Var på sykehuset i dag å så et bankende lite hjerte<3 alt sto bra til![]()
Så bra! Nå kan du slapper av.Var på sykehuset i dag å så et bankende lite hjerte<3 alt sto bra til![]()

Så trist, kan dessverre ikke komme med så mange gode historier men sender mange gode tanker og krysser fingrene på at den bare er sen i utviklingen
![]()
Dette var utrolig tristHei, jeg var hos legen i dag for å få innvendig UL for å se om jeg kunne høre/ se et lite hjerte. Er 6+6 i dag. Men ikke så god beskjed som jeg hadde håpet på. Ingen hjertelyd å høre eller et bankende hjerte å se, men en bittelite spire ikke større enn ca uke 5... Legen mener at enten så er egget befruktet senere enn jeg trodde ( men det tror jeg ikke fordi jeg ble gravid ved hjelp av inseminasjon) eller sent utviklet eller så er det ikke liv siden uke 5.
Veldig trist å få en slik beskjed, og i hvertfall når jeg må vente i litt over en uke til for å få bekreftet om det er liv, blir en lang uke ... Jeg har hatt mine mistanker om at noe ikke er rett for kvalmen og trøttheten er forsvunnet. Har fortsatt ømme brystvorter og litt strekking/ murring i ene siden.
Hadde en liten blødning på fredag m friskt blod da jeg gikk på wc om morningen, men har ikke hatt tegn til blødning etter dette. Og ikke noe vondt.
Er det noen som kjenner seg igjen?
Jeg går egentlig nå å bare forbereder meg på at det ikke er noe liv, men har noen opplevd noe lignende og likevel har det gått bra?
Blir takknemlig for svar
Hilsen førstegangsgravid
Takk for det Drømmer.89 . Jeg har nok mest sannsynlig en MA, it i fra det jeg elles har lest her inne så tror jeg at det kan stemme.
De var de jeg og fryktet denne gangen når jeg bløde sist, så nå har jeg heldigvis ikke så masse blødninger så krysser alt som jeg har at jeg klare å bare de frem, så de ukene frem til 2 juni blir lange å vente på neste ul.