Blødning..

håperpå2016baby

Flørter med forumet
Er det noen solskinns-historier her om noen som har blødd, men det likevel har gått bra med...? Etter å ha tissa i går kvell så ble papiret brunt.. Og det er det fortsatt.. Så jeg er livredd!! Har snakka med legevakt og det eneste de kan si er at jeg må vente til mandag å snakke med fastlege fordi de ikke kan se noe unsett... Jeg føler meg ganske nede psykisk nå, siden jeg er så redd for at det går galt...

Ingen selvopplevd historie, men jeg kjenner noen som har hatt småblødninger uten at det har vært noe farlig.

Sniker fra august :) jeg blødde 4+2 og 4+3 med ganske kraftige smerter i tillegg,og venter fortsatt to friske,perfekte jenter :) blødninger i svangerskapet er vanligere enn man tror,og slett ikke alltid farlig :)

Hvor langt er du på vei? Brun utflod er bedre enn friskt blod, det er det eneste jeg kan si akkurat nå. Jeg krysser fingrene for deg at kun er uskyldig! :)

Jeg hadde brun utflod de første 7 ukene med førstemann og det var pga morkakas plassering fordi den var forliggende.

Huff, jeg skjønner du har det vanskelig nå.. Akupunktøren min sier at alle varianter av beige og brunt er helt normalt, og kan være overskudd fra slimhinnen.. Ta det med ro og plei deg selv. Jeg håper alt er helt i orden. Klem

Hvor langt er du på vei? Brun utflod er bedre enn friskt blod, det er det eneste jeg kan si akkurat nå. Jeg krysser fingrene for deg at kun er uskyldig! :)
Jeg er 8+4 i dag..

Jeg er 8+4 i dag..

Jeg har tidligere blitt trøstet av lege og gynekolog av at det kan være vanlig å få brun utflod når man egentlig skal ha mensen frem til uke 12. Så noen opplever å få spotting rundt tiden de egentlig skal ha mens. Jeg har mistet ved 2 anledninger, og det har gått fort over til friskt blod ved brun spotting. Så jeg håper du klarer å senke skuldrene, så ringer du legen til mandag. :)

Har du vonde murringer eller smerter noe sted?

Er det noen solskinns-historier her om noen som har blødd, men det likevel har gått bra med...? Etter å ha tissa i går kvell så ble papiret brunt.. Og det er det fortsatt.. Så jeg er livredd!! Har snakka med legevakt og det eneste de kan si er at jeg må vente til mandag å snakke med fastlege fordi de ikke kan se noe unsett... Jeg føler meg ganske nede psykisk nå, siden jeg er så redd for at det går galt...
Jeg har også litt brun utflod. De tre siste dagene.., ikke mye, men litt beige til og fra. Jeg spottet også før jeg testet positivt og noen dager etter det, men såg likevel en bønne med bankende hjerte 6+4. Nå er jeg 7+5 og håper at det bare er fra slimhinnen eller noe.. Inger smerter, bare vanlig murring innimellom. Er på ferie i Spania denne uken, men tror jeg tar en tur til gyn når jeg kommer hjem. Jeg må bare vite....

Hadde ingenting sist svangerskapet, men dette har jeg hatt, fikk tidlig ul og kunne se et fint å friskt bankende hjerte skal tilbake i uke 12 å håper de forsatt er der.

Jeg har tidligere blitt trøstet av lege og gynekolog av at det kan være vanlig å få brun utflod når man egentlig skal ha mensen frem til uke 12. Så noen opplever å få spotting rundt tiden de egentlig skal ha mens. Jeg har mistet ved 2 anledninger, og det har gått fort over til friskt blod ved brun spotting. Så jeg håper du klarer å senke skuldrene, så ringer du legen til mandag. :)

Har du vonde murringer eller smerter noe sted?
Nei, jeg har ikke noen smerter og det var et godt tegn. Og det er fortsatt brunt det som kommer, ikke friskt blod.. Krysser alt jeg har for at dette går bra! Denne spiren er veldig ønsket så vil så gjerne at den fortsatt sitter:)

Tusen takk for at dere har gode ord å komme med, det hjelper litt med å komme opp fra grunnen :p

Nei, jeg har ikke noen smerter og det var et godt tegn. Og det er fortsatt brunt det som kommer, ikke friskt blod.. Krysser alt jeg har for at dette går bra! Denne spiren er veldig ønsket så vil så gjerne at den fortsatt sitter:)

Tusen takk for at dere har gode ord å komme med, det hjelper litt med å komme opp fra grunnen :p

Da går det nok veldig bra! :) Jeg har aldri hatt spotting/blødning uten vonde murringer (sånn at man skjønner at noe er i gjerde) eller smerter. Lykke til :)

Tusen takk for at dere har gode ord å komme med, det hjelper litt med å komme opp fra grunnen :p[/

Bra at det ikke er friskt blod og ingen smerter, men forstår godt bekymringen din..Prøv og slapp av, dette går bra!:) Kjenner flere med blødninger og som det har gått fint med:)

Sniker fra August, hadde selv noe brunt/rosa på papiret i ett par uker mellom uke 6-8, er i dag 25+1 og alt er bra så langt:) Leste mye på nett når jeg hadde disse blødningene, og virket nesten som det er like vanlig som å ikke ha blødning i starten... Ønsker deg i allefall masse lykke til å krysser fingrene for at det er helt uskyldig å at alt går rette veien☺

Sniker! Jeg har hatt små blødninger med alle tre ungene. Er nå i uke 18 og har blødd tre ganger hittils. Lykke til!

He hatt blødning fyre veke 12 i mine andre svangerskap, fekk beskjed om at det var pga morkaka låg over åpningen og man er da meir utsatt for blødning.... denne gongen he eg så vidt hatt litt lyyyse rosa i utfloden, og dumme/rare meg blir da litt små bekymra for at det er så mykje mindre enn dei andre gogene:-S men he sikkert med at morkaka er plassert ein anna plass denne gogen. Mykje rart ein skal tenke og bekymre seg for... :-)

Hvordan går det med deg? :)
Det er fortsatt litt brunt som kommer.. Har vært helt skutt hele helgen, grått og vært helt fra meg.. Men har fortsatt ingen smerter da så klamrer meg til håpet enda :) skal til legen i morgen, og kommer da til å kreve å få en innvendig ul slik at jeg får se om det er en liten spire inni magen eller ikke :)

Det er fortsatt litt brunt som kommer.. Har vært helt skutt hele helgen, grått og vært helt fra meg.. Men har fortsatt ingen smerter da så klamrer meg til håpet enda :) skal til legen i morgen, og kommer da til å kreve å få en innvendig ul slik at jeg får se om det er en liten spire inni magen eller ikke :)

Veldig bra at det ikke er kommet mer enn bare litt brunt og spesielt bra at du ikke har noen smerter! Du kommer nok helt sikkert til å få innvendig ultralyd. De er ganske greie på det når det kommer til blødninger :) Dette kommer til å gå veldig bra!!! :)

Jeg blødde mye fra uke 6 til uke 30 det var av og på hele tiden, mye koagler å fersk blod!! Men jeg sitter her med verdens nydeligaste jente på 10 måneder <3 <3

Back
Topp