Bkno5689272
Blir kjent med forumet
Hvor lenge dere hadde blødning etter fødsel? Er så lei... Her er gått 12 dager nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Visste ikke at bryllup førte til utflod ha ha!3 uker er det nå siden fødsel. Mye bryllup utflod, men faktisk noen friske blødninger innimellom...
Haha, same same brunlig skulle det kanskje ståVisste ikke at bryllup førte til utflod ha ha!
Jeg skal på kontroll til JM. Litt spent på hva de undersøker selv å samme tanker som deg Hs snakka om at jeg måtte be om en prøve av underlivet :s ? For det var vanelig å ta på 6 ukerskontroll?Denne 6 ukers kontrollen.. Har dere bestilt time hos legen eller gyn?? Hva skal de sjekke?? Gruer meg jeg.. Hater sånne undersøkelser og tenk om det er noe galt? At ikke livmora har trukket seg helt sammen eller no
Denne 6 ukers kontrollen.. Har dere bestilt time hos legen eller gyn?? Hva skal de sjekke?? Gruer meg jeg.. Hater sånne undersøkelser og tenk om det er noe galt? At ikke livmora har trukket seg helt sammen eller no