Blødning

Fortsatt her også..19 dager

Ga seg etter ca 4 uker! De siste par ukene var det "bare" brunlig utflod.

To uker.

3 uker er det nå siden fødsel. Mye bryllup utflod, men faktisk noen friske blødninger innimellom...

Jeg sluttet etter 7 dager så startet det opp igjen etter 10 dager og nå føles det litt ut som det pumpes ut for jeg blør mye 14 dager etter fødsel :o

12 dager siden fødsel og fortsatt rikelig med friskt blod! Tror jeg blødde ca 4 uker med nr 1 og nr 2 :oops:

19 dager siden fødsel og her er det mest brunlig utflod, men kommer friskt blod enkelte dager.

4 uker siden fødsel i morgen. Blød friskt hele tiden, noen dager med litt brunlig før det kom friskt blod igjen.

Denne 6 ukers kontrollen.. Har dere bestilt time hos legen eller gyn?? Hva skal de sjekke?? Gruer meg jeg.. Hater sånne undersøkelser og tenk om det er noe galt? At ikke livmora har trukket seg helt sammen eller no :o

Denne 6 ukers kontrollen.. Har dere bestilt time hos legen eller gyn?? Hva skal de sjekke?? Gruer meg jeg.. Hater sånne undersøkelser og tenk om det er noe galt? At ikke livmora har trukket seg helt sammen eller no :o
Jeg skal på kontroll til JM. Litt spent på hva de undersøker selv :p å samme tanker som deg :p Hs snakka om at jeg måtte be om en prøve av underlivet :s ? For det var vanelig å ta på 6 ukerskontroll?

Jeg har bestilt hos lege :) Gruer meg litt til underlivssjekk, men håper at alt er bra :p

4 uker siden fødsel og blør litt fremdeles...

10 dager siden fødsel og nå er det bittelitt friskt hverdag og noe brunlig. Veldig lite nå, men går å venter på den berømte sårskorpa etter morkaken. Mener jeg fikk ny stor blødning etter ca 8-10 dager sist,og da var det nok skorpa etter morkaken som løsnet. Herlig! Vil helst være hjemme når det skjer;)

Renselsen er hos meg enda, 5 uker i dag. Men holder med truseinnlegg, kommer litt blod en sjeldent gang, men mest en gulig utflod.

Back
Topp