Blødning...

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
I dag så blør jeg litt...og formen er elendig...vondt i ryggen og magen og hodet...og på toppen av alt, så er det bursdagen til mannen...trist...:(

Ikke gå helt i kjelleren nå! Det er mange som har litt småblødninger i begynnelsen av svangerskapet uten at noe er feil! Men ta det rolig i dag om formen er dårlig. Som legen min sa: Husk at nå er det DU som er viktigst!
Klem sendes til deg :)

Signerer alita her. Mange har helt uskyldige blødninger. Legg deg ned å ta en helt rolig dag å prøv å slappe av.
Krysser alt jeg har for at dette bare er uskyldige blødninger å at alt går bra.

Håper det går bra med deg og at blødningen et uskyldig. Jeg har også blødninger, litt av og på vondt i magen (ikke sterke smerter, men litt verre enn tidligere) og veldig vondt i hodet! Jeg er pessimist når det gjelder mitt tilfelle, selv om jeg vet at det kan gå bra både med store blødninger og smerter...

Håper og regner med det går bra...skulle bare ønske jeg kunne lagt meg ned. Akkurat i dag var dagen jeg skulle jobbe heldag på jobb for å få hele fredag fri, så null mulighet for sofa og sløvings, og i morra må jeg ut på reise i forbindelse med begravelsen til søskenbarnet mitt...så i dag var en dårlig dag å blø på... :p men takk for oppmuntrende ord, krysser alt for at det er helt uskyldig...

Sniker fra juli, jeg blødde MASSE i 2 dager i strekk uke 6+2 og det var helt uskyldig :) lykke til <3

Krysser fingrene for at alt står bra til.. :)

håper det går bra med deg :-)
sist svangerskap blødde jeg fra uke 6 til uke 10 før det gav seg. vært på ultralyd ? jeg var på ukentlige ultralyder for å roe meg ned :-)

Det ga seg med blødninger her, så nå tripper jeg spent rundt for å komme meg inn til legetime 10. April. Er veldig lenge til, har egentlig lyst på tidlig UL pga tidligere svangerskap utenfor livmora, men orker ikke mase på legen min. Har nettopp vært en hel haug med ganger til legen pga virus på balansenerven, så føler jeg bare må la han få noen uker fri fra meg, han har vel andre pasienter også... :p

Det ga seg med blødninger her, så nå tripper jeg spent rundt for å komme meg inn til legetime 10. April. Er veldig lenge til, har egentlig lyst på tidlig UL pga tidligere svangerskap utenfor livmora, men orker ikke mase på legen min. Har nettopp vært en hel haug med ganger til legen pga virus på balansenerven, så føler jeg bare må la han få noen uker fri fra meg, han har vel andre pasienter også... :p
Så utrolig bra at det gav seg :) Du skal bare mase på legen din, det synes jeg iallfall ;)

Signerer alita her :) hadde å Masa :) jeg skal til legen min første gang neste uke.. Å jeg skal å mase om tettere oppfølging pga en oprasjon :p

Jeg blødde masse rundt uke 6 i forrige svangerskap, hadde store smerter i mage og rygg. Svetta og lå i fosterstilling. Virkelig dårlig. Endte på legevakta som videresendte meg til sykehuset. Inni der lå hjertet å slo :) Gav seg etter ett døgn :)

Krysser fingrene for deg <3

Mas i vei, kom deg til legen igjen for å få ro i kroppen :)

VIlle også bedt om å få komme inn med en gang. Jeg ringte i går pga blødning, og de fant tid til meg samme dag. Krysser fingrene! :)

Back
Topp