Blødning

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hjelpes!
Heldigvis har jeg allerede legetime til imorgen tidlig, men nå ble jeg superstressa :/
Hadde blødning idag, brunlig.. Håper dette ikke er noe farlig! Har drømt flere netter på rad at det er noe galt, og har nesten grua meg til legetimen itilfelle noe ikke er som det skal. Dette hjalp jo ikke på..
Er forressten i uke 13 (12+6)

Trenger jo ikke være noe farlig med brunlig blod, gammelt blod, men bra du har time i morgen tidlig da. Krysser fingrene for at alt er bra med lille babyen din :)

Takk for det, satser på alt er bra. Blir bare en smule stressa :)

Lykke til i dag :)

Lykke til!! Som skrevet over her - det trenger ikke være noe farlig. Kanskje du hadde sex noen dager før - da er det lett å få rift i slimhinnenene siden de er så skjøre :)

Lykke til i dag☺

Vært på legen? Håper alt var bra☺

Ja, det så bra ut hos legen heldigvis! Fikk høre fosterlyd og, det var jo veldig beroligende! :) Hun mente blødningen ikke var noe å bekymre seg over, og nå har det stoppet opp uansett :)
Så nå er alt bra! :)

Så bra du fikk høre fosterlyden da :)

Ja, det så bra ut hos legen heldigvis! Fikk høre fosterlyd og, det var jo veldig beroligende! :) Hun mente blødningen ikke var noe å bekymre seg over, og nå har det stoppet opp uansett :)
Så nå er alt bra! :)

Så bra☺☺

Noen som har erfart å ha helt brun urin om morgenen? Har aldri vært med på det før, men hadde det idag. Har ikke vondt noe sted, så tror (og håper) ikke det er noe galt, syns bare det var meget spesielt :/

Noen som har erfart å ha helt brun urin om morgenen? Har aldri vært med på det før, men hadde det idag. Har ikke vondt noe sted, så tror (og håper) ikke det er noe galt, syns bare det var meget spesielt :/

Den kan bli veldig mørk om du drikker for lite. Så spørs om du må prøve å få i deg mere væske.

Back
Topp