Blødning

Siljemh

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Hjelp! Når jeg kom fra jobb i dag og gikk på toalettet var det bittesmå blodflekker på papiret og litt lyserød utflod. Hva kan det være? Bør jeg kontakte jm/lege eller vente og se om det kommer mer? Er i uke 15+4 og har ikke hatt et eneste spor av blod siden jeg ble gravid.

For din egen del syns jeg du skal ringe lege, så du får ro i kroppen.. Ikke godt å være usikker! Jeg blødde tidligere i sv.sk, og ringte legen hver gang - klarte ikke roe meg ordentlig før det..

Kan det være rift etter samleie eller kløe?

For din egen del syns jeg du skal ringe lege, så du får ro i kroppen.. Ikke godt å være usikker! Jeg blødde tidligere i sv.sk, og ringte legen hver gang - klarte ikke roe meg ordentlig før det..
Enig i dette. Ring legen du. :) det er forhåpentligvis ikke noe farlig.

Tippet det ikke er noe å bekymre seg for i det hele tatt! Hadde det selv i uke 16 selv. Så lenge det ikke kommer masse, så er det helt normalt! Slimhinnene er veldig følsomme og kan blø lett!! :)

Jeg hadde det i uke 7 og 9. Var helt ufarlig, bare livmorhalsen som var skjør. Men ring lege for å forsikre deg, du :) jeg dro på ul for å se om det var liv.

Avventer litt å ser, har ikke kommet noe mer og har ikke hatt smerter. Er to timer med bil til nærmeste sykehus så er langt for å dra på ul :/

Jeg har lest at man iallfall burde ringe legen dersom man blør i andre og tredje trimester... Jeg ville ringt.

Jeg har lest at man iallfall burde ringe legen dersom man blør i andre og tredje trimester... Jeg ville ringt.

Hmm, kanskje jeg skal ringe i morgen tidlig da. Så kan jeg kanskje hvertfall få de til å finne hjertelyden..

Ring... heller en tur for mye enn for lite. Er stort sett ikke farlig når det er lite og i tillegg uten smerter. Men kan være slitsomt å gå å undre og bekymre seg. Så om ikke du er av de som kjenner liv titt og ofte og kan roe deg ned med at det helt sikkert er liv i hybelen så ring. Skjønner lett at blødning, selv bitte små, kan være skummelt oppe i hode. Jeg krysser alt jeg har for at dette er no helt ubetydelig. *stor klem*

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Ring... heller en tur for mye enn for lite. Er stort sett ikke farlig når det er lite og i tillegg uten smerter. Men kan være slitsomt å gå å undre og bekymre seg. Så om ikke du er av de som kjenner liv titt og ofte og kan roe deg ned med at det helt sikkert er liv i hybelen så ring. Skjønner lett at blødning, selv bitte små, kan være skummelt oppe i hode. Jeg krysser alt jeg har for at dette er no helt ubetydelig. *stor klem*

- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-

Ja har sovet lite i natt, og når jeg sovnet så drømte jeg at jeg våknet og måtte på do og da var trusa full av blod. Så tror jeg har bekymret meg i underbevisstheten for var helt rolig når jeg gikk å la meg i går og tenkte at dette var helt vanlig :) Er gravid for første gang så har ikke kjent liv enda. Er hjemme fra jobb idag pga veldig lite søvn så skal ringe legen etterpå :)

Ja har sovet lite i natt, og når jeg sovnet så drømte jeg at jeg våknet og måtte på do og da var trusa full av blod. Så tror jeg har bekymret meg i underbevisstheten for var helt rolig når jeg gikk å la meg i går og tenkte at dette var helt vanlig :) Er gravid for første gang så har ikke kjent liv enda. Er hjemme fra jobb idag pga veldig lite søvn så skal ringe legen etterpå :)

Høres fornuftig ut. Har du vært på oul? Hvor langt er du på vei nå?

Helt sikkert uskyldig. Men alltid bedre sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Hvis du har doppler kan man jo sjekke om alt er bra med den :)

Helt sikkert uskyldig. Men alltid bedre sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Hvis du har doppler kan man jo sjekke om alt er bra med den :)
Enig med deg!
(Ho skrev 15+4 i HI)

Har oul om to uker :) Har snakket med jordmoren og hun trodde nok at alt var i orden men skal dit å høre hjertelyden nå så jeg slipper å bekymre meg unødig :)

Når fikk du time? El har du vært der allerede???

Når fikk du time? El har du vært der allerede???

Var i går, fikk time samme dagen :) Hørte hjertelyden og jm sa hun trodde alt var fint :) Har ikke sett noe mer blod heller

Var i går, fikk time samme dagen :) Hørte hjertelyden og jm sa hun trodde alt var fint :) Har ikke sett noe mer blod heller
Så bra du fikk det sjekka og at du fikk time raskt... har erfart at det kan gå begge veier
Så heller en sjekk for mye enn en sjekk for lite *Klem*

Back
Topp