Blødning!

Chastli

Flørter med forumet
Er det mulig.. Her skrev jeg akkurat at jeg ikke har hatt noen symptomer på å være gravid og nå sitte jeg her med blødning! Friskt blod som bare ikke stopper. Livredd og klarer ikke roe meg! Skal til legen kvart over 2 for blodprøve. Kan jeg spør om ultralyd? Skal egentlig til Rhodos også til helgen å masse jobbing dagene før. . Stressa! Noen som har opplevd i uke 13? :/

Ei venninne av meg opplevde å blø masse da hun var 13 uker på vei. Hun hadde ingen smerter. Ble sendt til ultralyd av legen, og der var det en sprellende liten baby. Nå er hun 36 uker på vei og har en frisk gutt inni magen sin. :)

Ei venninne av meg opplevde å blø masse da hun var 13 uker på vei. Hun hadde ingen smerter. Ble sendt til ultralyd av legen, og der var det en sprellende liten baby. Nå er hun 36 uker på vei og har en frisk gutt inni magen sin. :)
Takk, trenger å høre det akkurat nå :/

Er det mulig.. Her skrev jeg akkurat at jeg ikke har hatt noen symptomer på å være gravid og nå sitte jeg her med blødning! Friskt blod som bare ikke stopper. Livredd og klarer ikke roe meg! Skal til legen kvart over 2 for blodprøve. Kan jeg spør om ultralyd? Skal egentlig til Rhodos også til helgen å masse jobbing dagene før. . Stressa! Noen som har opplevd i uke 13? :/

Min kusine startet å blø i uke 9 og trodde d var over, men den gang ei:) Videre hadde hun et par blødninger frem til uke 12-13 hvor d stabiliserte seg. Men så dukket blødningene opp igjen i uke 27-28, og kom og gikk litt. Hun fikk en fin og frisk gutt 3 uker før tiden;) Han var 3700g, og i skjønneste orden.
Så d kan gå VELDIG bra også, selv om man forbinder blødningene med at d er over.
Si til legen din at du ønsker ul, at du er redd og engstelig spesielt siden du skal til utlandet.
Selv om dette helt sikkert går bra, kan du si du er redd for evt komplikasjoner i utlandet. Du er jo over grensa, så j synes du bør ul-sjekkes.
Om nødvendig så spiller du mer bekymra enn du er, selv om du helt sikkert er bekymra nok stakkar.

Du er en av de d går bra m!! Du bærer på en liten pøbel som skremmer deg litt bare. J krysser fingrene for deg og håper d går fint!

Lykke til og GOD ferie;)
(kanskje vi ses;))

Huffda.. Ville definitivt spilt litt ekstra nærvøs visst du ser at legen ikke har tenkt henvise deg til ul!! Håper det går bra :)

Jeg har hatt blødninger i 3 uker nå.. Men alt ser fint ut me foster. Er 15+2 idag. Hvor langt er du på vei ? Be om en henvisning direkte til gyn på sykehuset når du kommer til legen

12 Mars 2015 <3

Da har jeg vært hos legen. Ikke snakk om ul I dag, måtte ta å ringe ned selv til privat i morgen, så håper de tar meg inn da. Ubehagelig, blødd i tre timer nå og stopper ikke! Skjønner at det ikke er så mye man kan gjøre då håper jeg kommer inn i morgen!

Jeg har hatt blødninger i 3 uker nå.. Men alt ser fint ut me foster. Er 15+2 idag. Hvor langt er du på vei ? Be om en henvisning direkte til gyn på sykehuset når du kommer til legen

12 Mars 2015 <3
Jeg er 13+2 :/

Skjønner ikke at ikke lege kan gi henvisning til UL når det er slik!!! Kjenner jeg blir litt sint på dine vegne. Jeg fikk ø-hjelpstime på dagen da jeg begynte å blø ca 7 uker på vei. Samt kontroll etter 10 dager. Det var ikke spørsmål om annet....Er jo så trasig når du må gå sånn i uvissheten. Selv om det sikkert er helt ufarlig, så er det noe med det å ikke vite helt sikkert.
Krysser fingrene for deg og håper det går bra:)

For en teit lege du har... Det er jo sant at det ikke er så mye å gjøre men det er jo godt å få vite at det er liv! Ble du i det minste sykemeldt ? Jeg er sykemeldt 100 % nå å har ikke lov å gjøre tunge løft eller være veldig aktiv. Men husk at det er mange som har blødninger i svangerskapet og så lenge du ikke har smerter, tror jeg at det er liv :-) sjønner hvordan du har det, var helt hysterisk selv !

12 Mars 2015 <3

Tok en tlf direkte til sykehuset. Venter på svar, siden de skulle ringe meg opp igjen. Håper de slipper meg inn ikveld. Ingen sykemelding enda, skulle bruke 2 - 3dager med egenmelding først. Krysser alt jeg har for at det kan gå greit :/

Lykke til! Krev ultralyd, herlighet! Har hatt blødninger med de to første og vet at det er kjempefrustrerende. Men det gikk bra med begge!

Lykke til! Krev ultralyd, herlighet! Har hatt blødninger med de to første og vet at det er kjempefrustrerende. Men det gikk bra med begge!
Snakket med en hyggelig mann, men ingen time i dag. Det kokte visst nede på føden, i morgen kl 11.00 kom jeg inn. Dere får bare krysse alt å håpe på det beste ;)

Skjønner ikke at ikke lege kan gi henvisning til UL når det er slik!!! Kjenner jeg blir litt sint på dine vegne. Jeg fikk ø-hjelpstime på dagen da jeg begynte å blø ca 7 uker på vei. Samt kontroll etter 10 dager. Det var ikke spørsmål om annet....Er jo så trasig når du må gå sånn i uvissheten. Selv om det sikkert er helt ufarlig, så er det noe med det å ikke vite helt sikkert.
Krysser fingrene for deg og håper det går bra:)

Fikl og ø-ul på sykehus når jeg blødde. Men det var da allerede gått galt:(

Hadde en blødning i uke 12+ 0 fikk panikk men stoppet heldigvis fort men kom blod rester i en dag etterpå..

Snakket med en hyggelig mann, men ingen time i dag. Det kokte visst nede på føden, i morgen kl 11.00 kom jeg inn. Dere får bare krysse alt å håpe på det beste ;)

D var godt å høre!!!

J krysser alt j makter!

Lykke LYKKE til!!!

Nå må du slappe av med film i kveld og ta d heeeelt med ro til i mårra.
Detta skal gå bra;)!

Jeg hadde en stor blødning 12+0, blodet bare rant, og det kom mange store koagler. Jeg ble jo så klart livredd, og dro til fastlegen. Fikk time til ul på sykehuset senere på dagen, og der så vi heldigvis en sprellende og frisk baby. ♥♥
Den store blødningen stoppet etter noen timer, men jeg har småblødd/spottet hver dag siden da.
Legg deg rett ut og slapp av! Blødninger er fryktelig ekkelt, men dette går nok bra. :)
Jeg er forresten 100% sykmeldt, og har fått beskjed om å ikke løfte eller bære tungt, og vi har fått sexforbud for en stund framover.

Back
Topp