Blødning

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Og der begynte jeg å blø gitt. :-(. Hadde håpet jeg skulle slippe det denne gangen. Sist gang begynte det å blø litt tidligere, og det gikk fint. Men blir utrolig nervøs når det skjer, for er så redd for å miste. Starter selvsagt på jobb i morgen. Dere som har mistet, hvordan utvikler blødningen seg? Akkurat nå er det friskt blod. Har vært tendens til litt spotting /brunlig i halvannen uke før det friske kom nå. Begynte smertene med en gang, eller blødde du litt først, og så masse med smerter? Eller trenger det ikke bli smerter?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Huff, ikke du også! Håper ikke blødningene utvikler seg! Hvor langt på vei er du nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper og det bare er uskyldig. Er akkurat kommet til 8.

Sikkert bare en uskyldig blødning. Prøv å ta det veldig med ro. Prøv å ikke bekymre deg så veldig, selvom det er vanskelig.

Huff. Ikke gøy å lese. Krysser fingrer for dere!

Håper du bare har en uskyldig blødning <3 Jeg har mistet to ganger på rad, den første gangen hadde jeg småblødninger til å fra ca 1 1/2 uke før jeg mistet. Den andre gangen hadde jeg litt småblødninger i to tre dager, så et opphold på 1-2 uker før jeg begynte å blø masse. Den dagen jeg mistet var det MYE blod, så var ikke i tvil da. Dette skjedde begge gangene. Hadde ingen smerter.

Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det går greit. Sambo tok med seg jenta vår til hytta, så fikk jeg være litt for meg selv. Har kjørt etter dem nå, og sittet ute å slapper av under et pledd. Ikke like mye friskt nå, mest brunlig. Så nå er vel det eneste jeg kan gjøre å vente og se om det tar seg opp, eller om d avtar og blir helt borte. Blir noen nervepirrende dager/uke(r).

Krysser fingre for at det er ufarlig og at det går bra med deg og spiren :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff :( Håper det gir seg nå og at det ikke er noe mer enn en uskyldig blødning.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp