Blødning

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Er kommet til uke 12 i morgen. Var hos legen på kontroll i dag, og de kunne si meg at jeg hadde urinveisimfeksjon. De sa ar jeg blant annet hadde blod i urin.

Nå når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg faktisk blør... ikke friskt blod, mere seigt mørkebrunt slim.

Bør jeg ringe legevakta?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Brunt er gammelt blod. Om du ikke blør mye og friskt er det som regel ikke noe farlig. Sikkert bare et blodkar. Følg med og om d tar seg opp eller blir vondt, ringer du legevakten.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Er kommet til uke 12 i morgen. Var hos legen på kontroll i dag, og de kunne si meg at jeg hadde urinveisimfeksjon. De sa ar jeg blant annet hadde blod i urin.

Nå når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg faktisk blør... ikke friskt blod, mere seigt mørkebrunt slim.

Bør jeg ringe legevakta?

Kan du ikke ringe legevakten å høre og spør i samme slengen om de har ultralyd ?

Hvis det var blod fra urinen er det vel pga urinveisinfeksjonen. Du fikk vel noe mot den?

Tenker at jeg skal vente med å ringe legevakt til det eventuelt ikke stopper. Vi bor så langt unna, og guttungen har lagt seg for natta. Ingen barnevakt har vi heller da alle er på ferie. Hadde jeg blødd mer hadde jeg nok dratt alene men føler meg ikke så bekymra helt enda.. Akkurat nå er det ikke veldig mye farge på det som kommer ut. Ikke så mye vondt heller, har en del stikking men ellers ikke noe.

Det kom såpass mye at det ikke er fra urin, kan også si det sikkert pga jeg ikke tissa da jeg oppdaga det.

Nei, jeg prøver å tenke positivt :)
Mener å huske en plass det sto at det var like normalt å blø, som det var å ikke blø iløpet av svangerskapet :)

Fikk antibiotika hos legen ja. Skal ta soppkur samtidig, pga at jeg har sopp fra før av. Men siden antibiotika omtrent alltid fører med seg sopp så venter jeg noen dager før jeg tar den :)

Tenker at jeg skal vente med å ringe legevakt til det eventuelt ikke stopper. Vi bor så langt unna, og guttungen har lagt seg for natta. Ingen barnevakt har vi heller da alle er på ferie. Hadde jeg blødd mer hadde jeg nok dratt alene men føler meg ikke så bekymra helt enda.. Akkurat nå er det ikke veldig mye farge på det som kommer ut. Ikke så mye vondt heller, har en del stikking men ellers ikke noe.

Det kom såpass mye at det ikke er fra urin, kan også si det sikkert pga jeg ikke tissa da jeg oppdaga det.

Nei, jeg prøver å tenke positivt :)
Mener å huske en plass det sto at det var like normalt å blø, som det var å ikke blø iløpet av svangerskapet :)

Fikk antibiotika hos legen ja. Skal ta soppkur samtidig, pga at jeg har sopp fra før av. Men siden antibiotika omtrent alltid fører med seg sopp så venter jeg noen dager før jeg tar den :)
Jeg hadde uvi ca 1 mnd før jeg ble gravid, og jeg har det ofte. Har tidligere hatt både med og uten blod i urinen, men det var første gang jeg faktisk blødde. Var rett før jeg skulle ha mens, så trodde det kom av det siden det var lyserosa og kom når jeg tørket meg. Var ikke så mye at jeg merket det på annen måte. Så det kan faktisk komme av uvi:)

Er noen av mine venninner som sier at det garantert er pga uvi. Men føler meg så ekkel og dette er skikkelig skummelt.. er enda bare brunt det lille som kommer ut, men hodet fester seg på det kanskje er noe galt :/ har begynt på medisin mot uvi nå, så hvis blødninger ikke tar seg opp og jeg får smerter velger jeg å ta det med ro en dag eller to til.

Back
Topp