Blødning :(

lillenummer3

Forelsket i forumet
Jeg har hatt en liten blødning i går morres.ble rødt på papiret da jeg tørket meg etter å tisset. er nå bare litt brun utflod nå. Har vært hos lege for å ta hcg i går, skal inn igjen imorgen. Går på klexane(blodfortynnende). har googlet litt og lest at det kan være en sammenheng. kan dette gå bra?

Sniker fra desember, men ville bare si at jeg hadde blødninger tidlig i svangerskapet også, men i magen ligger det ei prinsesse og koser seg enda, så det kan helt klart gå riktig vei også :) Krysser fingre og tær for deg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også blødd en del, mer en deg da, men alt av råd jeg har fått og det jeg har lest sier at det kan gå bra, selv om en blør.

Jeg går på Klexane og Albyl-e og har hatt to runder med brun utflod, og her er det masse liv :D Det er nok ikke noe farlig. Er det en SA så er det smerter og mere blod, og de fleste jeg har lest om som har opplevd dette så tar det seg fort opp. Tror nok dette går helt fint!

Kan være bare et sprengt blodkar:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg har hatt en liten blødning i går morres.ble rødt på papiret da jeg tørket meg etter å tisset. er nå bare litt brun utflod nå. Har vært hos lege for å ta hcg i går, skal inn igjen imorgen. Går på klexane(blodfortynnende). har googlet litt og lest at det kan være en sammenheng. kan dette gå bra?

Jeg går også på blodfortynnende (Albyle) og har hatt noen småblødninger. Men på ul er alt fint :)

Kan være bare et sprengt blodkar:)

Jeg har lest at spesielt etter sex er det fort gjort at et blodkar sprekker. Og jeg har lest at lyst rosa blod eller brun utflod som regel ikke betyr at noe farlig er på gang. En SA viser seg med mørkere (og mer) blod tror jeg.

Jeg har lest at spesielt etter sex er det fort gjort at et blodkar sprekker. Og jeg har lest at lyst rosa blod eller brun utflod som regel ikke betyr at noe farlig er på gang. En SA viser seg med mørkere (og mer) blod tror jeg.
Når eg hadde SA så ble det mens murringer med kraftig blødning, og en klump kom ut. Med klexane vil vi alltid blø mer om noe sko skje.

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg fikk en utvannet blodflekk i trusa for to dager siden og lys lys på papiret. Går på klexane og albyl e. I magen banker hjerte ul i går <3

har vært hos legen. hcg fra onsdag var på 11000 så den er normal i forhold til uker. hun beroliget meg og sa at dette ikke hørtes ut som en spontanaport og at jeg kunne lettere blø pga av klexanen. hun tok og ul, men bare utvendig da hun ikke hatt opplæring i innvendig. litt gøy selv om du ikke kunne se noe utenom at livmoren var forstørret. men hun sa at det hadde sett annerledes ut hvis det hadde vært en sa

Se der ja, så flott! Dette går nok bra skal du se :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp