Blødning

terri91

Betatt av forumet
Da jeg våknet idag vart det litt blod på papiret når jeg tørket meg, ikke noe mere utover dagen før ikveld jeg jikk på do. Vart helt rødt neddi do å masse på papiret. Friskt blod.. Meget nervøs, å håper det ikke er noe falig. Men heldigvis ingen smerter, håper det er et godt tegn? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt mange blødninger som heldigvis har vært uskyldige. Er mange som har uskyldige blødninger tidlig i svangerskapet. Man blir selvfølgelig stresset når dette skjer og jeg har gått til privat ultralyd for å sjekke etter mine blødninger. Jeg ville tatt en telefon til legen i morgen for sikkerhetsskyld er bedre å få sjekket enn å gå å urolige seg. Krysser fingrene for at det går fint for deg :)

Termin 01.01.2015 <3

Skal ringe legen min idag, å håpe å få kommet idag. Vil ikke dra på ferie uten å vite at alt er ok.. Tusen takk :-)

Krysser fingre og regner med det bare er uskyldige blødninger hos deg. Håper du får kommet inn til legen idag

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Legen min var borte til mandag.. Men blør ikke lengre nå.. Så får se det ann i helgen :-)

var til lege på lørdag, var dessverre ingenting på ul å se :-( så skal på kontroll igjen på onsdag.
lykke til alle januardamer, håper jeg kommer i ei ny gruppe ganske straks :-)

var til lege på lørdag, var dessverre ingenting på ul å se :-( så skal på kontroll igjen på onsdag.
lykke til alle januardamer, håper jeg kommer i ei ny gruppe ganske straks :)
Huffda, var det ingenting der? Eller vet du ikke noe før onsdag?

Håper det beste for deg!

Ånei.. så utrolig trist! Masse lykke til framover

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så leit:(

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Hvor langt på vei skulle du ha vært da? Rart de ikke så noe :(

Masse lykke til videre <3 Håper du kommer inn på nytt forum veldig fort :)

Skulle vært i uke 9 nå :-/ men håper jeg slutter å blø snart å får mensen så jeg kan starte prøvingen igjen.. Men veldig glad for at jeg ikke har hatt smerter.. Har hørt og sett mange med store smerter ved slike ting..

Back
Topp