Blødning

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Vesla er i dag 7 uker gammel. Renselsen er ikke over. De siste 3 ukene er det bare såvidt det er noen dråper på truseinnlegget, noe brunt og noe friskt blod. De siste to dagene har det bare såvidt vært litt brunfarge på utfloden og jeg tenkte at nå er det vel over. Men i ettermiddag kom det plutselig masse friskt blod (fremdeles bare truseinnlegg så ikke mensen-masse liksom). Men har lest at man skal reagere hvis det plutselig kommer friskt blod igjen. Var hos legen i går å fortalte at jeg blødde enda. Hun mente det snart ville gi seg etter 7-8 uker. Jeg har blodansamling i vevet i magen (hardt og ømt), dette ville visst gå over av seg selv etterhvert. Kam det være derfor jeg blør?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har jeg ikke noe svar å gi, desverre :( Jeg hadde tatt kontakt med legen jeg..

Har blødd igjen i dag. I magen kjennes det ut som mensen... Hurra - rett fra renselse til mensen. Litt vanskelig å si siden det ikke er så mye blod, men det kan da umulig være så mye igjen oppi det nå! :p

Er 6uker og jeg blør og enda å er helt likt som du beskriver for deg. fikk beskjed om å ringe hvis jeg blør enda om 2uker eller om jeg blør mer enn det jeg gjør nu :

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ikke blødd på to uker, men i går 6 uker etter fødsel begynte jeg å blø igjen.. Aner ikke om d er mensen eller renselse enda. Kan dessverre ikke hjelpe deg med det du lurer på :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har også begynt å blø. Var ferdig med renselsen for ei uke siden og nå ser det ut til at mensen er kommet tilbake. Jeg er litt usikker, da jeg ikke har hatt mensen på flere år. Husker liksom ikke hvordan det var.

Jeg blødde bare i to dager - 2 truseinnlegg i døgnet. Så gikk det en uke, så blødde jeg ut et bind på en dag og så stopp igjen. Tror jeg bør ta meg en tur til legen. Dette er jo ikke normalt. Håper det bare er denne "blodansamlingen i vevet" hun mente jeg hadde og ikke at det er morkakerester igjen oppi der eller noe sånt

Huff blør enda så hvis jeg blør på onsdag ringer jeg legen håper alt er normalt der nede. Å jeg er rimelig lei av å blø nu :(

Huff blør enda så hvis jeg blør på onsdag ringer jeg legen håper alt er normalt der nede. Å jeg er rimelig lei av å blø nu :(

Hvor mange uker siden nå?

Hvor mange uker siden nå?

Blir 8uker imorn. Trur at pga at jeg har blødd så lenge er at jeg gikk på blodfortynnende hele svangerskapet å 6uker etter fødsel

Her er det bare 5 uker siden fødsel. Men jeg hadde 1 ukes opphold og nå er det blødning igjen. Syntes det er litt rart..

Jeg sluttet å blø etter 4 uker, 3 uker etter det igjen fikk jeg mensen og den tar aldri slutt!! :mad: Trodde jeg skulle slippe unna det en stund siden jeg fullammer!

Vært hos legen i dag. Hun synes også det var lity rart med blødning av og på men kunne ikke se eller kjenne noe galt på magen. Hun ringte til gynekolog som sa at så lenge det ikke var noen tegn til infeksjon så var det ingenting de kunne gjøre. Derfor ingen vits i å ta ultralyd. Dersom det var morkakerester eller annet som kroppen ikke klarte å ordne opp i selv så ville jeg få betennelse. Antageligvis er det blodansamling eller skorper som løsner. Skulle bare si ifra om jeg fikk feber eller smerter i magen. Gyn mente det ikke var mensen, siden det varte så kort før det ble borte igjen. Og siden jeg ammet så ofte (mensen kunne komme tilbake dersom det gikk mer enn 5 timer mellom amming feks på natten).

Vært hos legen i dag. Hun synes også det var lity rart med blødning av og på men kunne ikke se eller kjenne noe galt på magen. Hun ringte til gynekolog som sa at så lenge det ikke var noen tegn til infeksjon så var det ingenting de kunne gjøre. Derfor ingen vits i å ta ultralyd. Dersom det var morkakerester eller annet som kroppen ikke klarte å ordne opp i selv så ville jeg få betennelse. Antageligvis er det blodansamling eller skorper som løsner. Skulle bare si ifra om jeg fikk feber eller smerter i magen. Gyn mente det ikke var mensen, siden det varte så kort før det ble borte igjen. Og siden jeg ammet så ofte (mensen kunne komme tilbake dersom det gikk mer enn 5 timer mellom amming feks på natten).

Kroppen er snedig... Får håpe det gir seg snart for deg da:)
Og der har vi svaret på hvorfor jeg har fått mensen allerede, småen her sover gjerne 6 timer sammenhengende hver natt! :O

Back
Topp