Blødning

Du er god å ha lykkeliten <3

Må jo prøve å hjelpe til, jeg vet jo hvor vanskelig det er å gi seg selv de rolige, fornuftige rådene. (Jeg klarer jo ikke å gi meg selv så fornuftige tips underveis :p.) Jeg vil jo at du skal ha det fint nå og at dette skal gå veldig bra, vi skal jo være her til august begge to!!! <3
 
Huff, håper det går bra til slutt og at det er helt uskyldig! jeg har dessverre ingen gode råd å komme med.. så jeg får bare krysse fingrene for deg!
 
Alt var fint!!! Fikk se hjerte også!!! <3 herremin!!! Hun regna dog med at jeg var 5+5 istedet for 6+5.. :) hurra!!!

JIPPI! Nå ble jeg forvirret, trodde ikke du skulle på UL før på fredag jeg?

Så utrolig gøy!!!!!!!!!!!!!! KOFFERT - du skal bli mamma!!!! <3 <3 <3

:wav

:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7
 
Hoho trodde ikke jeg heller :p men pga blødninger tok hun meg inn :) jippi!!!!!!! :D vi skal bli mammaer!!!! :D <3
 
Hoho trodde ikke jeg heller :p men pga blødninger tok hun meg inn :) jippi!!!!!!! :D vi skal bli mammaer!!!! :D <3

Så utrolig bra. Jeg blir helt rørt her jeg sitter i sofaen jeg! <3 Veldig veldig veldig glad på dine vegne nå.

Og veldig bra at hun tok deg inn med en gang, det hadde vært grusomt å skulle vente helt til fredag (ikke at jeg ville si det tidligere i dag, for da skulle jeg bygge deg opp, men jeg synes utrolig synd på deg som skulle vente i flere døgn). ♥

Når man har sett hjertet slå er det jo under 2 % sjanse for å miste spiren. Så nå er det 98 % sikkert at du skal bli mamma i august. ♥ ♥ ♥ Så det er helt sikkert det da! :D
 
Åh så bra :-D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp