Blødning

K

Koffert

Guest
Jeg er kjempenervøs.. Har hørt utallige ganger at det er normalt og trenger ikke bety sa... Men jeg er redd og lei meg,,, var brunlig utflod. Kom ikke så mye når jeg tørket.. Men var en teskje i trusa...
 
Æsj så ekkelt. Krysser fingrene hardt for at dette er helt uskyldig. <3

*Taster på app på mobilen*
 
Huff, skjønner at det er skremmende. Prøv å tenke positivt så lenge det ikke er friskt blod! Skal ikke du snart til UL? Synes du nevnte det i en annen tråd?
 
Det ar litt idag også. Mye mensmurringer... Har en dårlig følelse av dette... :(
 
Det ar litt idag også. Mye mensmurringer... Har en dårlig følelse av dette... :(

Åh. Nei!! Koffert!!! Du skal være med helt til august!!!

Slapp av, ha noe varmt på magen, ikke overanstreng deg de neste dagene. Det kan være mange andre ting enn det verste alternativet, det finnes mange uskyldige alternativer. Jeg krysser fingrene for deg! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Krysser fingrene for at det skal gå bra <3 men man skal vel holde seg unna varme ting på magen ?
 
Krysser fingrene for at det skal gå bra <3 men man skal vel holde seg unna varme ting på magen ?

Jeg mente ikke noe glodvarmt, men jeg har lest at man ikke burde fryse. Så jeg går rundt med ullsokker og har på ullteppe når jeg sitter stille. :p Varme gjør jo at man får god blodgjennomstrømning.

Edit: Det er vel også derfor noen anbefaler orgasme... :oops:
 
Last edited:
Håper det er uskyldige blødninger!
klemm!!
 
Menssmerter kan jo like gjerne bety at livmoren vokser? :)
 
Men er det friskt blod eller er det brunt?

Jeg hadde en kveld forrige uke der jeg hadde skikkelig vondt i magen, skikkelig sterke menssmerter, var sikker på at jeg kom til å starte å blø og at alt kom til å gå galt. Men fant fort ut at det gikk over når jeg gikk og la meg, la mg kl. 21 (pensjo vet du). Dagen etter var alt vekke. Men så stresset jeg dagen etter med å leite etter safran overalt rushen, og da kom de samme smertene igjen, så det er vel kroppen min sin måte å be meg roe meg ned på. Det slutter jo når jeg får hvile. Er liksom litt annerledes dette svangerskapet når jeg har en 16 mnd jente å springe etter, så blir liksom mer stress.

Så jo bankene hjerte dagen etterpå, så alt var i orden. Så sterke menssmerter er ikke ensbetydende med at noe er galt, men prøv å ta det med ro når du får sånn.
 
Skal ta ny blodprøve for Å se stigningen av hcg. Så tenkte jeg å stikke innom for å nevne blødningen, de sa jeg skillet a kontakt dersom det var noe som skjedde før fredag (da jeg har ul). Håper virkelig det er uskyldig....
 
Jeg har ikke blødd noe, men har en slags menssmerte kombinert med noe som ligner på "strekksmerter". Krysser fingrene for at det ikke er noe galt. :)
 
Spottet litt nå imorrest også... Er vel bare å vente å se... Bare mangel på tålmodighet...
 
Spottet litt nå imorrest også... Er vel bare å vente å se... Bare mangel på tålmodighet...

Skjønner deg godt. Veldig vanskelig med tålmodighet når man ser blod. <3 Håper fortsatt det er uskyldig og minner om alle de som blør lenge og mye i svangerskapet, uten at noe er galt.

*Taster på app på mobilen*
 
Back
Topp