Blødning?

K

Koffert

Guest
Er det noen som har hatt noe blødninger? Har hørt det er normalt og ikke trenger å bety noe farlig... Men.. Jeg er usikker om det var en blødning, men var litt mørkere farge på utfloden... Det kom ikke noe på papiret... , var for et par timer siden.. Ikke vært noe siden...

Enn annen ting er disse magesmertene.. De har avtatt noe, men innimellom kjenner jeg noen stikk, press, murringer, ja generelt at ting skjer der inne..

Jeg våknet også med alvorlige ryggsmerter idag, har også blitt litt bedre. Sliter jo med rygg fra før av, men dette var ille.. Klarte ikke røre meg ordentlig og var på en måte låst fast i en skeiv stilling..

Med alt dette; jeg har aldri vært gravid før, vet ikke om jeg skal føle meg trygg eller urolig på at jeg har stikkinger osv i magen, hvorfor jeg har ryggsmertene; har jg ligget skeivt eller er det noe med graviditeten å gjøre? Og hvorfor så tidlig isåfall? Var det blødning eller ikke, var det begynnende på noe fælt?


Jeg må bare si det; jeg er livredd for å miste.. Og livredd for exu, om jeg merker det isåfall og må fjerne eggleder osv osv.. Pissredd!!!
 
Stikkinger og murringer er i hvert fall en positiv ting! Det er alltid mitt første tegn, og for meg et tegn på at ting er bra. I dag stikker det ikke, og jeg er kjempestressa,
 
Her og har symptomene avtatt litt. Tror vi bare må puste dypt og prøve å ikke bekymre oss. Hvis det skjer noe gale nå er det lite vi kan gjøre fra aller til. Prøv å slapp av og ring til lege om du føler behov for det.
Sender deg en god klem og ønsker deg lykke til
 
sniker litt fra juli ;)
Først og fremst - Gratulerer så mye med graviditeten! :)
Jeg hadde selv relativt mye brun utflod i uke 6 denne gangen, og fossblødning med en diger klump i går (ca 9 uker)!
Det er ingenting galt med twinsan (ul i dag).
Blødningene er pga foranliggende morkake!

Bare for å gi deg en solskinnshistorie ;)

Hvis du selv er urolig, ville jeg ringt legen og bedt om blodprøver på hcg. For å sjekke at det er stigning :)

Masse masse lykke til! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da ringer jeg lege på mandag , så får jeg satt igang litt ting da.. Må finne ut hvordan jg skal gjøre det ifh til stoffskifte og slikt.. Forresten noen som har eller har hatt høyt stoffskifte her?
 
Jeg har både i mitt forrige og dette svangerskapet hatt veldig vondt i korsryggen, helt siden dagen jeg ble befruktet. Det er sånn at det er vondt å bøye seg ned, føler det knekker/er løst i korsryggen.

Var ikke noe plaget med bekkenløsning forrige svangerskap. Men det sies jo at med en gang man er gravid, så skilles det ut et hormon som gjør at leddene i kroppen blir løsere....dette er for å forberede kroppen på at en unge skal passere gjennom bekkenet. Egentlig har alle gravide kvinner bekkenløsning, den sunne typen, det er bare at det ordet i dag brukes som beskrivelse på et veldig vondt/ikke fungerende bekken -fordi noen har veldig sterke symptomer.

Jeg kjente også forrige gang og denne gangen allerede at jeg har løsere knær, det er ganske ekkelt egentlig, kjenner ofte det stråler i knærne og at de "knekker" om jeg bøyer de, litt vondt å gå nedover trappene osv. Dette er en bieffekt av dette hormonet som skal gjøre bl.a. bekkenet mer løst. Så ingenting å bekymre seg over vondt i ryggen. Bare ta godt vare på ryggen!
 
Jeg blødde fra uke 5-12 med minste...så det gikk fint :) blødde en gang med største også. Så blødning bør ikke bety at håpet er ute <3

<3 har en liten augustspire <3
 
Blør jeg også, dag 7 idag med blødning.. mindre enn mensblødning men er rødt og ferskt. Ikke klumper.
Ingen gravidfølelse og ingen symptomer.
Hcg økte før helga. Ny prøve imorgen og onsdag.
Håper jeg ikke mister altså :/ testet positiv ijenn igår mårrest med cb digital..
 
Med tanke på når du fikk positiv test så tror jeg fargen i utfolder din kan ha vært festeblødningen. Jeg opplevde nemlig også dette ca tre dager etter positiv test :)

At du har smerter er ganske vanlig, men spørs jo på graden - livmoren strekker seg for å gjøre plass og kan kjennes som stikking og krampeaktig.
 
Jeg har hatt 3 blødninger hittils (små) men jeg ble helt i fra meg så jeg dro til legen. Jeg har fått to ultralyder hittils og skal på en 3:e på onsdag så de følger deg veldig opp hvis du har små blødninger. Det er vistnok helt normalt så lenge du ikke blør masse og har intense mensen smerter =) høres for meg ut som at spiren vokser inni der :D
 
Jeg har hatt mensen vondt i magen i en uke no, og mørk brun utflod i 2 3 dager no..
Selv er jeg jo redd for og miste denne og, og da må de vell fjerne den eneste egglederen jeg har ogjen, da jeg har tatt en.
men de sier jo at dette er normalt og denne mensen vondten og brun utflod så :)
Det er vell bare positivt :)
 
Ok.. Er nok ikke en blødning.. Er utfloden som er misfarget.. Hva kan det bety??
 
I mitt tilfelle var lysrosa utflod første symptom på BO, men det er nok veldig mye mer vanlig at det ikke er noe galt. Ville helt klart bare dratt til legen for å få ro i sjela :)
 
Blir legetime idag gitt.. Tok test igårkveld da. 2 timer etter siste dobesøk og masse drikke de siste to timene. Var sterk og fin strek :)
 
Back
Topp