Blødning..

Mamsen89

2009/2014
Oppdaget nettopp rødt blod i do og på papiret. Ringte legevakten. Fikk beskjed om å se an kvelden og natten. Blir jo selvfølgelig ganske nervøs og kommer til å fly på do hvert andre minutt ikveld.
Var på OUL igår og alt så bra ut, men alikevel..

Faen.. Ja, faktisk!!

Kan jo være flere grunner... Sex, rift....men skjønner du blir redd...

Du har ikke smerter?

Det er ganske vanlig å blø under svangerskap.
Jeg har blødd i begge mine to uten at man har funnet svaret på hvorfor.
Kan være rift i slimhinner fordi de er veldig skjøre nå, blodkar som sprekker, rift etter sex, ja kan være alt i grunnen.

Med storebror begynte jeg å blø en gang når jeg hosta voldsomt.

Sist svangerskap kunne jeg feks ikke trene, da begynte jeg å blø litt.

Hvis du har sett at alt er bra, ikke har smerter og hvis du evt også har begynt å kjenne bevegelse hos fosteret, så trenger du nok ikke bekymre deg.

Jeg var aldri på sjekk med mine blødninger, men snakka med jordmor innimellom. Men når jeg kjente bevegelser så visste jeg jo at alt var bra.

Hvor langt på vei er du?

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Aldri noe kjekt med blødninger :( Håper at det har gitt seg og at alt er i skjønneste orden

Kan jo være flere grunner... Sex, rift....men skjønner du blir redd...

Du har ikke smerter?

Tenkte på det. Sex igår, etter ca 3-4 dager uten, skjedde et par ganger før uke 12 også.

Ingen smerter, derfor jeg fikk beskjed om å se an og heller ringe tilbake om det kom mer eller klumpet seg..

Det er ganske vanlig å blø under svangerskap.
Jeg har blødd i begge mine to uten at man har funnet svaret på hvorfor.
Kan være rift i slimhinner fordi de er veldig skjøre nå, blodkar som sprekker, rift etter sex, ja kan være alt i grunnen.

Med storebror begynte jeg å blø en gang når jeg hosta voldsomt.

Sist svangerskap kunne jeg feks ikke trene, da begynte jeg å blø litt.

Hvis du har sett at alt er bra, ikke har smerter og hvis du evt også har begynt å kjenne bevegelse hos fosteret, så trenger du nok ikke bekymre deg.

Jeg var aldri på sjekk med mine blødninger, men snakka med jordmor innimellom. Men når jeg kjente bevegelser så visste jeg jo at alt var bra.

Hvor langt på vei er du?

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Da er det nok sånn det er med meg også. Hadde et par lignende blødninger før uke 12, men aldri blødning med storebror.

Er 18+2 idag. Har kjent bevegelser, men ganske svakt da morkaken ligger foran.

Uff kjedelig å måtte gå å vente sånn. Håper det bare er en uskyldig en, og at det var pga sexen i går. Husker du har nevnt det her før. At det kom litt etter sex.

Morkaka di ligger forran, sier du jo :) da er det veldig vanlig å blø litt

Uff kjedelig å måtte gå å vente sånn. Håper det bare er en uskyldig en, og at det var pga sexen i går. Husker du har nevnt det her før. At det kom litt etter sex.

Ja, det stemmer:) men det er såpass lenge siden at jeg er redd det kunne være andre årsaker nå. Tar det litt mer med ro denne gangen, men påvirker meg selvfølgelig litt:)

Æsj, det er alltid skummelt. :( Er ganske sikker på at nurket har det bra, da <3 :D

Back
Topp