Blødning

Førstelykkemor

Blir kjent med forumet
Var på toalettet på jobb isted og oppdaget at jeg har blødd.. Ikke noe mye, men merket noe i magen i dag som ikke har vært lik de andre stikkingene.
Prøvde å ringe legekontoret, men ettet 10 minutter i kø uten å gå frem i køen la jeg på. Ringte opp igjen og trykket på akutt. Fem minutter uten svar. Ringte så legevakten og fikk beskjed å ta kontakt med ene legevakten i en av bydelene når de åpnet kl 16.

Nå sitter jeg på legekontoret helt skjelven.. Ikke får jeg tak i samboeren heller. Forferdelig fredag!

Sent from my GT-I9305

Huff så skummelt, håper det bare en er uskyldig blødning. Og håper du kan få UL istedet for å drive å vente på hcg stigning.. Kan jo ta livet av hvem som helst den ventingen i uvisshet..

Krysser fingrene for at dette kommer til å gå helt fint <3
Klem

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Ferdig hos lege. Fikk UL og så et lite nurk som bevegde seg masse og hjertet slo godt :-D Hun som tok UL mistenkte at det kan ha vært to der, men kunne være blæren som lurte henne.

Sent from my GT-I9305

godt å høre :-) hvor langt er du på vei?

Jeg er 12+1 :) Så var litt skremt når dette skjedde. Har også gått på Pergo for å bli gravid, så er jo et veldig sterkt ønsket barn. Da var det godt å vite at det fortsatt var der, og at det var mye liv :)

Så bra alt var bra med deg og den lille! :) Jeg blødde fra omtrent uke 5 og helt til uke 9, og så et bankende hjerte og en liten klump når jeg var 9+2. Så blødning er ikke alltid så ille som man leser om på nettet :p

Mamma prøvde å roe meg ned, men det var ikke så lett. Samboeren ble helt fra seg når jeg fikk tak i han, vettskremt mannen stakkars.

Sent from my GT-I9305

Back
Topp