Blødning :(

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Begynte å blø i dag. Det er brunlig blod. Livredd for at jeg mister nå. Har ringt GYN og venter på tlf fra øhjelp som sitter i møte til kl 9.. Og så på jobb da.. Prøver å holde maska med en drøss sykepleiere rundt meg. Ikke enkelt ;(

Krysser også fingrene. En liten trøst er at brun utflod som oftest er en "gammel" blødning og at det høyst sannsynlig har gitt seg nå. Godt mulig det bare er sårbare slimhinner :)

;( krysser

Krysser for at alt er i skjønneste orden

Har roet seg hvertfall. Håper på det beste at det var ikke farlig. Venter og venter på tlf fra lege så jeg kan få komme dit en tur. Tar en evighet. Blir ikke mindre stressa av det :P

Får håpa det er heilt uskyldig! Bra det har roa seg i alle fall!

Legen vil se det an til UL timen min fredag, da alt kan være i orden nå, mn kanskje noen timer eller en dag senere kan det gå galt likevel. Så de venter 3 dager før de sjekker med UL. Men ut i fra beskrivelsene mine trodde hun det ikke var noe farlig på gang. Så får jeg bare vente og se, og håpe det ikke blir mere blødninger før fredag.

satser på det bare var litt resteblod etter et sprukket blodkar ;) heeelt normalt

Ja vi satser på det :)

Back
Topp