Blødning?????

Juni08/mars2013

Flørter med forumet
Hjeeeeelp...... Har vært litt små plaga med brun utflod denne uken og smerter i magen. I dag mårres våkna jeg opp med blod i trusa. Jeg dro ned til legevakten og de tok ultralyd på magen. De sa før de starta at de ikke var no ekperter på dette så de kunne ikk si sikkert. Men de fant ikke noe og jeg har fått time til A Hus i mårra. Uff dette har vært en kjempe fæl dag. Gruer meg så syyykt til i mårra. Hva tenker dere? Har noen opplevd dette før?

Det er så vanskelig å si.. Har tråla mange forum på dette siden jeg opplevde det forrige søndag. For mange har det vært SA, for andre har det gått helt fint. Desverre ikke noe annet å gjøre enn tidlig ultralyd og/eller hcg måling for å få svar på om det fortsatt er liv. Ønsker deg lykke til i morgen, og håper du får en god beskjed :)

først av alt en klem til deg, dette kan ikke ha vært en lett dag, håper du klarer å slappe av litt og sove i natt....
veit ikke hva eg skal si, me dette er ikke kjekt, en blir bekymra av blødninger det har eg erfart.. får bare håpe at det var de som ikke hadde peiling siden de ikke fant hjerteslag og at de på ahus finner det i morgen..

eg har hatt blødninger nesten hver dag i de siste 3 ukene, lite av og til rosa, av og til brunt, noen dager meir enn andre.. har vært på ul to ganger og no sist på fredag 8+5 å de fant fortsatt hjertelyd..

jeg har hatt 2 dager med blødning og 1 uke med brunt utflod, og det har gått bra. vi satser på at det er utstyret til legevakten det er noe galt med. masse lykke til i morgen

Dette vet jeg ikke så mye om desverre.

Men, tok de utvendig UL eller innvendig?

Om det var utvendig kan det hende det var for tidlig å se utenpå.. om det var innvendig vet jeg ikke ....

Masse lykke til, skal krysse fingrene mine for deg!

Beklager men er helt umulig å si hva dette er for noe...:(

Men satser på at alt er bare velstand inni magen din, å at du selvfølgelig skal få være hos oss helt fram til i Juli:)
Så kysser fingrene for deg for en positiv oppdatering fra deg i morgen...:)

jeg hadde frisk blødning flere dager før jeg hadde ul og da slo hjertet... Fikk du innvendig eller utvendig ul?

Masse lykke til på UL idag, håper det går fint :)

Lykke til i dag!!! Krysser fingre! :)

Det viste seg at jeg hadde SA  så må desverre forlate dere =( Med veldig tongt hjerte.. Bare 1 uke igjen til 12 uker så skjer dette midt oppi jula... Lykke til videre alle sammen =)

Uff, så trist.. Skjønner det er tungt, nå som jula er rett rundt hjørnet. Lykke til neste gang... :)

Back
Topp