blødning

Theo&mamma

Andre møte med forumet
Hei. Fikk en litt brunlig utflod lignende blødning for 3 dager siden. i går fikk jeg sterke mensmurringer og så begynte jeg å blød mer menslignendeblod, ikke like mye som ved en menstruasjon, men det kommer når jeg tisser og litt ellers, i dag har jeg blødd mindre, men fortsatt litt.. Er dette en spontanabort ?  Skal til innvendig UL  kl 18 ikveld... 

umulig å si hva det er. kan være SA, men kan også være ufarlig. lykke til på UL!!krysser fingrene for deg!

Hmm.. Jeg hadde ringt legen!
Kommer det slim eller små klumper i blodet?
Jeg kan ikke svare deg på om det er en SA, men det var desverre sånn min startet! :( Krysser fingrene for deg!! Håper det er bare spira som tuller med deg :)

Lykke til kl 6

FrustrertFrøken skrev:
Jeg kan ikke svare deg på om det er en SA, men det var desverre sånn min startet! :( Krysser fingrene for deg!! Håper det er bare spira som tuller med deg :)

er det noe vits å ringe legen når jeg skal til UL kl 18 ? Hva kan legen gjøre evt ? 
Det er slimete, ser egentlig helt ut som mensen.  Har på følelsen at det er en SA, men håper på det beste.. 

Theo&mamma skrev:

FrustrertFrøken skrev:

er det noe vits å ringe legen når jeg skal til UL kl 18 ? Hva kan legen gjøre evt ? 
Det er slimete, ser egentlig helt ut som mensen.  Har på følelsen at det er en SA, men håper på det beste.. 

Sorry, jeg leste litt fort! Så ikke at du skulle på UL!
Huff, håper på det beste! Det trenger jo ikke være en SA :) Lykke til!

Vanskelig å si..du får nok svaret ikveld,jeg håper veldig at du kommer glad og lettet tilbake igjen!! Masse lykke til! Krysser fingrene:)

vanskelig og si om det er sa eller ikke, men krysser fingrene for at alt er bra.. lykke til:)

Jeg er ganske sikker på at det er en SA, kom en klump nå i stad når jeg var på do.. Jeg klarer ikke helt å tro det, for jeg har alltid tenkt at det skjer ikke meg, jeg har ikke klart å si det til sambo engang, han spør meg hvorfor jeg ser så lei meg ut og er så stum så sier jeg at det ikke er noe og går unna bare, skjønner at han merker noe, men klarer bare ikke å si noe til han, jeg vet at han har ønsket det her mer enn meg.. Tror han kommer til å bli sur på meg fordi han har vært så oppgitt siden jeg har vært å ridd og sånt selvom jeg er/var gravid, tror jeg skal sende han en mld etter jeg har vært på ul så han kanskje har roet seg litt til jeg kommer hjem igjen..  Håper jeg får vite at det er liv der inne, men er forberedt på at det mest sansynlig ikke er det.

Uff... Den uvissheten er heeelt grusom!!!

Krysser fingrene alt jeg har for deg!

Lykke lykke til <3

Masse lykke til . Krysser fingrene for positiv tilbakemelding :)

Uff da, masse lykke til. Krysser fingrene for deg 

Da var jeg tilbake.. Var en SA så da takker jeg for meg. Tusen takk for all støtten dere ga meg, det betydde mye. Var veldig greit å få det bekreftet egentlig. Kommer en annen gang også. 

Så trist Klem til deg

Ville bare ønske deg lykke til. Håper spiren klorer seg fast!! :)

Uff da... Så trist :( Håper du snart er tilbake med en ny spire i magen :) Hadde MA selv i slutten av juni, men er gravid igjen allerede :D

Det var trist å høre
Men vi satser på at du blir raskt gravid igjen! :) Jeg mistet den 12 juli, og ble gravid igjen på under en måned :)
Masse lykke til videre, og trøsteklem!

Uff, så kjempe trist:( ønsker deg masse lykke til videre. Håper du snart blir gravid igjen. Mange klemmer til deg!

Back
Topp