Blødning...

x1x*HåperPå2011*

Andre møte med forumet
Når jeg var på do i stad kom det litt lyserødt blod på papiret.. Ikke mengder, men nok til at jeg blir redd.. Var litt slimaktig også.. Ingenting i det hele tatt nå. Noen som har erfaring med dette? Blir jo helt tullerusk av å fundere [:(]

jeg hadde det for en stund siden, og da fikk jeg vite at det bare kunne være en rift i en slimhinne eller
noe sånt, ikke farlig i det hele tatt[:)]

så lenge det ikke kommer mye friskt blod, skal du ikke bekymre deg[:)]

Okay.. Har lest litt på nettet nå, og det står at det helst er ufarlig.. Krysser alle fingre og tær [:)] Har jo mistet to ganger så blir litt ekstra hysterisk.. Men begge gangene har det vært brunlig blod, som ikke har gitt seg igjen da. Så får se på dette som "positivt" .. [:)] Hvor langt var du da du blødde? Og hvor lenge varte det?

ORIGINAL: Vårbarn2011

Okay.. Har lest litt på nettet nå, og det står at det helst er ufarlig.. Krysser alle fingre og tær [:)] Har jo mistet to ganger så blir litt ekstra hysterisk.. Men begge gangene har det vært brunlig blod, som ikke har gitt seg igjen da. Så får se på dette som "positivt" .. [:)] Hvor langt var du da du blødde? Og hvor lenge varte det?

var vel rundt 5 uker, kom litt rosa på papiret når jeg var på do, men ikke noe mer enn det[:)]

ORIGINAL: Vårbarn2011

Ok [:)] Da roer jeg meg ned litt.. hehe.. Har jo ikke vært noe etterpå heller så [:D]

da er det helt sikkert ufarlig snuppa, skjønner jo at du er ekstra nervøs siden du har mistet før[:)]

Back
Topp