Blødning?

Rubystar

Betatt av forumet
Hjeeeelp, fikk akkurat såvidt litt brunt blod på papiret, ble så redd! Har ingen smerter, alt virker som før.. Har lest alt jeg kommer over av info på nettet om blødninger nå, brunt blod betyr jo gammelt blod, og forhåpentligvis ikke så farlig, eller hva? Noen erfaringer?

jeg hadde brun utflod og frisk blod da jeg gikk gravid med snuppa. alt gikk bra[:)] men jeg ble henvist til tidlig ultralyd og da slapp jeg å engste meg noe mer. 

Ja det står jo overalt at det sannsynligvis er helt ufarlig.. Jeg får se an til i morgen og evt ringe legen hvis det fortsetter. Føler meg som en hysterisk førstegangs-gravid, kjenner etter om det gjør vondt hele tiden.. hehe! Er nok noe med at jeg har ønsket meg barn så lenge og at vi har prøvd en stund før den satt [;)] Måtte ringe gubben, han heiv seg på nettet selv og kom frem til det samme som meg. Fikk beskjed om å ta det med ro i et par dager, som om jeg har energi til å gjøre noe annet... hehe [:)]

dessverre ingen erfaringer men dytter for deg:)

Litt brun utflod i dag også.. Føler meg skikkelig hysterisk men tror jeg må ringe legen.. Leger blir vel ofte nedringt av bekymrede førstegangsgravide pga småblødninger, men jeg tenker at det er bedre å ringe så jeg slipper å bekymre meg så innmari. Blir jo til at man kjenner etter overalt om det gjør vondt, og da gjør det jo såklart vondt overalt!

ORIGINAL: Rubystar

Litt brun utflod i dag også.. Føler meg skikkelig hysterisk men tror jeg må ringe legen.. Leger blir vel ofte nedringt av bekymrede førstegangsgravide pga småblødninger, men jeg tenker at det er bedre å ringe så jeg slipper å bekymre meg så innmari. Blir jo til at man kjenner etter overalt om det gjør vondt, og da gjør det jo såklart vondt overalt!

Hvis du er veldig bekymret kan du jo bestille privat ul time hos gynekolog[;)] Da får du nok se et bankende hjerte[:D]

Ja kanskje jeg burde det.. Er jo bare tull å bekymre seg så innmari, er sikker på at lille spire har det bedre om jeg slutter å tenke så fælt [:)]

Ja kanskje jeg burde det.. Er jo bare tull å bekymre seg så innmari, er sikker på at lille spire har det bedre om jeg slutter å tenke så fælt [:)]

Ja, men skjønner at du uroer deg selv om det egentlig ike er noen grunn;) Hadde jeg også gjort
eg ville nok bestilt ul om en uke eller noe....så kan du virkelig senke skuldrene[;)]

Da har jeg snakket med legen, hun sa det var ganske normalt og ba meg ringe tilbake om det vedvarte eller ble mer.. Snakket med gubben også, han ble i ekstase da jeg nevnte tidlig UL og vil svært gjerne bestille time! Vi ser an noen dager, er iallefall mye roligere nå! [:)]

nå har jeg også fått brun utflod, men det er ikke hele tiden.. Så i morgen skal jeg bestille meg en legetime og få legen til å henvise meg til tidlig ultralyd. Hadde det jo sist også, men veldig greit å få sjekket om alt er i orden. Hvordan går det med deg Rubystar?

Jeg hadde litt brunt blod tom lørdag (begynte på onsdag) så jeg tror det ikke er noe fare på ferde.. Tenkte å bestille en privat tidlig UL time hos gynekologen min, men jeg har fortsatt alle symptomer på at jeg er gravid så jeg er ikke så bekymret mer :) Går det bedre med deg, Jordbærjente?

Jeg hadde litt brunt blod tom lørdag (begynte på onsdag) så jeg tror det ikke er noe fare på ferde.. Tenkte å bestille en privat tidlig UL time hos gynekologen min, men jeg har fortsatt alle symptomer på at jeg er gravid så jeg er ikke så bekymret mer :) Går det bedre med deg, Jordbærjente?

Så flott at du er bedre og har symptomer på graviditet, har også det, kvalme. Men jeg
skal til legen nå om en halv time.. har fortsatt litt brunlig utflod, så skal snakke med han å høre om han kan henvise meg til tidlig ultralyd. Jeg skal reise på ferie på lørdag og syns det er veldig fint å se om alt er bra. Håper alt er fint med oss begge[:D]

Back
Topp