Blødning/vil høre deres erfaringer?

Spirenr2

Prøver på nr. 2
Er 5+3 i dag. I går startet jeg å blø. Ikke mye. Men friskt rødt blod, før det kom litt brunt. Ikke så mye, men kom når jeg tørket meg. Var mye mer når jeg hadde SA, da fosset det jo bare. Ingenting i går kveld, og ingenting i dag.

Har tatt hcg hos lege i dag, skal ta ny på mandag. Lurer bare på om det er noen som har blødd i svangerskapet før og alt har gått bra?❤️

Håper så!!

Jeg har ikke blødd selv i mine tidligere svangerskap, men har flere venninner som har hatt blødninger både tidlig og seint i svangerskapet og likevel født velskapte babyer. :) Ingen kunne svare ordentlig på hva som forårsaket blødningene :)

Jeg hadde blødninger i mitt forrige svangerskap til og fra mellom uke 7 og 9. I uke 12 så de at jeg hadde foranliggende morkake, og da anbefalte de meg å ikke ha sex før den hadde flyttet seg.

Så bra at blødningen har avtatt! Det er et godt tegn! Håper alt er som det skal med spiren, men lurt å få tatt hcg-prøver da. Håper du får slappet av i helgen..

Jeg hadde blødninger i mitt forrige svangerskap til og fra mellom uke 7 og 9. I uke 12 så de at jeg hadde foranliggende morkake, og da anbefalte de meg å ikke ha sex før den hadde flyttet seg.

Okei. takk for svar. Skal krangle meg til en tidlig UL, hvis hcg prøven er okei.

Så bra at blødningen har avtatt! Det er et godt tegn! Håper alt er som det skal med spiren, men lurt å få tatt hcg-prøver da. Håper du får slappet av i helgen..

ikke mye. og sånn som jeg opplevde SA en sist, så var dette overhode ikke det samme. men blir jo alikevel kjempenervøs og redd for om det kanskje bare er starten på en SA/MA. Men må bare vente å se. Typisk at dette skal skje rett før helga :p

Ved mitt forrige svangerskap blødde jeg de 3-4 første månedene! Det var frisk blod hver morgen, og brunt resten av dagen. Slik er det nå også.. Denne gangen er jeg ikke like bekymret som sist, for nå vet jeg hva årsaken er :p En lettblødende livmorhals. Noe jeg har lært å leve med :p

Mulig det ikke kan sammenliknes, men jeg hadde en blødning i uke 17, og den var middels stor. Men det var bare morkaka som lå foran :) Jenta vår var frisk og rask :)

Ved mitt forrige svangerskap blødde jeg de 3-4 første månedene! Det var frisk blod hver morgen, og brunt resten av dagen. Slik er det nå også.. Denne gangen er jeg ikke like bekymret som sist, for nå vet jeg hva årsaken er :p En lettblødende livmorhals. Noe jeg har lært å leve med :p

Takk for erfaring! Kan jeg spørre om det var mye blod?
Jeg blødde torsdagskveld. Ingenting fredag, ingenting lørdag, men i dag er det blod igjen. Friskt rødt blod, når jeg tørker meg. Blodet virker tynt hvis jeg kan si det sånn. Aner ikke hva dom skjer. Ingen smerter eller noen ting..

Takk for erfaring! Kan jeg spørre om det var mye blod?
Jeg blødde torsdagskveld. Ingenting fredag, ingenting lørdag, men i dag er det blod igjen. Friskt rødt blod, når jeg tørker meg. Blodet virker tynt hvis jeg kan si det sånn. Aner ikke hva dom skjer. Ingen smerter eller noen ting..

Noen dager var det en del, men mest på morgenen. Frisk rødt blod. Det var også veldig tynt. Denne gangen blødde jeg en del før jeg fikk positiv test. Dette var også veldig tynt. Nå har det gitt seg, men kan fortsatt komme litt lysebrunt på morgenen.
Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for :happy:

Noen dager var det en del, men mest på morgenen. Frisk rødt blod. Det var også veldig tynt. Denne gangen blødde jeg en del før jeg fikk positiv test. Dette var også veldig tynt. Nå har det gitt seg, men kan fortsatt komme litt lysebrunt på morgenen.
Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for :happy:

Høres likt ut her! Håper alt er bra altså! Skal ta hcg prøve nr 2 i morgen å se. Leste litt om det på nettet og står at så lenge det er sparsom Blødning med lite/ingen smerte er det ikke noe å bekymre seg for!

Sniker fra august :)
Jeg blødde 4+2 og 4+3,med kraftige smerter i tillegg,og venter fortsatt to friske jenter :) Så ikke alle blødninger (og tydeligvis i følge med smerter) betyr noe negativt :) Jeg vil si at jeg ble litt satt ut når det stod på,men instinktivt minnet det meg ikke om sa som jeg hadde i fjor,så prøvde å ta livet med ro mens det stod og tenke gode tanker :)

Sniker fra desember 2014, jeg blødde akkurat sånn du beskriver i uke 6-7 og jeg sitter med ei nydelig tulle på 3 og en halv mnd! :) Krysser fingra for deg :)

Jeg blødde mye i starten, også litt friskt, og hadde mye vondt, men alt var helt fint med knerten, det var livmoren som utvidet seg og strakk seg, dom var ubehagelig og veldig vanlig :)

Krysser fungerer for deg <3

Mai-sniker :)

Hvordan går det med deg? :)

Takk som spør! Har blødd mer i dag, friskt blod, nesten som en liten mens. Men ingen smerter. Får svar på hcg prøvene i morgen. Regner sterkt med at jeg har mistet igjen.. :-(

Takk som spør! Har blødd mer i dag, friskt blod, nesten som en liten mens. Men ingen smerter. Får svar på hcg prøvene i morgen. Regner sterkt med at jeg har mistet igjen.. :-(
Godt tegn at du ikke har smerter da. Håper det går bra med deg. Krysser fingrene for positive svar!

Jeg hadde blødninger i 4 dager forrige uke, sluttet fredag. Har spottet siden men ikke noe spesiellt rødt. Bt-testene er like positive :)

Ønsker deg masse lykke til
Er 6+4 sjøl å begynte å blø i dag (som liten mens) livredd for å ha mista.
Så føler med deg.
Masse lykke til

Back
Topp